Asså ni verkar uppenbarligen inte ha förstått vad jag skrev....Jag SKULLE beställa nya för att mina knastrade.... Då stod det innan jag skulle slutföra "ordern" eller vad man kan kalla det för, att de ville ha mina kreditkortsuppgifter och att de skulle dra 246 kr om jag INTE returnerar mina gamla inom 10 dagar från att jag fått de nya hörlurarna, nej jag har inga problem med att ge tillbaka mina gamla lurar, skall de returneras så skall de ju det, men de VAR i sönder, fixade problemet med att "suga" på nätet vid den högra luren och ta bort ljudspärren på iPod med GoPod..... Men jag blir bara förvirrad när vissa säger si och andra så......
Kan någon annan vara JÄTTE Schysst och se om NI osså ska uppge era kreditkortsuppgifter för att de "e.v ska dra 246 kr från en" Och "låtsas" genomföra en order bara du inte klickar på slutför, ellerja såvida du inte har problem med dina lurar förstås
Jag har till er information inte beställt nya eftersom mina funkar utmärkt nu!