Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Stenke

Stenke

Medlem
  • Registrerad 2004-08-25
  • Senast aktiv 2005-10-31
  • Antal inlägg 6

Foruminlägg

De senaste inläggen Stenke har skrivit i forumet.

1

vad är appletrack? ser bara detta på min statussida:

Shipped
1 Shipped 01/09/2004
Carrier : TNT Nederland B.V.
Tracking Number(s) :

Ursprungligen av Anders_hoffman:

Jobbigt om du en dag blir tvungen att byta mailadress

För mig blev det: Namn
Personnummer

Inget jag tänkt byta de närmaste åren iaf:D

Å andra sidan kanske man har sin mail på kanske 2 års sikt vilket är ungefärlig tid att använda sin ipod innan det är dags att byta upp sig... Men personnummer är en bra ide

Skrev mitt namn + e-mail. Då finns det ju en liten chans att man får tillbaka den om man skulle tappa den. Fast jag antar att chansen är väldigt liten...

Ursprungligen av jimmy.r:

Okej... jag är visserligen ingen audiofil, men jag har testat VolumeLogic hela demoperioden nu, och jag kommer definitivt köpa programmet.
Funkar helt ofantligt bra när man lyssnar på random genom stereon hemma (använder såklart min iBook som jukebox) så man slipper höja/sänka volymen hela tiden. Tycker även att EQ-inställningsmöjliheterna ger bättre ljud ut.

Håller med. Tio gånger bättre ljud. Ialla fall om man inte har de bästa stereoprylarna...

Hej

La min beställning 15/7. Beräknad utskeppning 12/8. Inget hade hänt på ordersidan detta datum så jag ringde och frågade vad som stod på. På apple support hade man inget avar förutom att den antagligen bara var försenad några dar. Några dar senare är beräknat utskeppningsdatum ändrat till den 25/8, och fastän denna dag passerats så har fortfarande inget hänt på min ordersida. Jag ringde ännu en gång till Apple support och de sa nu att det verkade konstigt. De håller just nu på med att försöka kontakta lagret i Taiwan för att reda ut vad som hänt med min mini.

Det är ett stort problem när ett så stort företag som aplle har delat upp sin produktion till asien, supporten på Irland, och köparen tex som jag i Sverige. Jag har ingen kontroll över vad som händer med min produkt, och jag har ingen möjlighet att påverka. Man kan ju inte heller ringa och skälla på de stackars människorna på supporten. Det är ju inte deras fel.

Är det någon som har råkat ut för samma problem?

1