Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
hooch

hooch

Medlem
  • Registrerad 2005-07-06
  • Senast aktiv 2007-01-26
  • Antal inlägg 3

Foruminlägg

De senaste inläggen hooch har skrivit i forumet.

1
  • Medlem
  • 2005-10-28 00:16
Ursprungligen av bengan_fbk:

Laga sprikan med t.ex. moble polish, tror jag det heter, från clas ohlsson, finns liknande produkter på .ex. kjell & company och tekninkmagasinet, sedan kan du testa att skicka n den igen.

hmm låter skumt men kanske funkar?

jo, undrar också hur dom gör med lite större repor och sånnt, tar dom inte in det heller då?

kan iof förstå lite hur dom resonerar för att om någon t.ex har tappat sin ipod i marken och nått gått sönder i den, men i mitt fall är det inte en enda skråma förutom sprickan, jag har behandlat den kungligt:)

hemförsäkring funkar kanske, men känns ändå fel att jag ska betala 1500kr för att fixa nånting som inte jag vållat själv..
jag säger inte att jag måste ha en ny ipod med helt glas, vill bara en ha fungerande Ipod..

  • Medlem
  • 2005-10-27 19:48
Ursprungligen av andis:

Har du testat att köra iPod updater alt. att återställa den till fabriksinställningarna?

tack för snabbt svar:)

får inte kontakt med datorn..
har testat det mesta tyvärr..:/

  • Medlem
  • 2005-10-27 19:30

jag blir så förbannad på apple,

för 4månader sen fick jag en liten spricka i displayen för att jag hade lagt min laddare i samma fack som ipoden i väskan, (tillsammans med massa strumpor)

när jag kom fram såg jag sprickan, men det var ju ingenting annat som var skadat och det var ingen speciell stor spricka så fortsatte glatt att använda min Ipod mini..

för ca 2 veckor sedan hängde sig min ipod en dag, kunde inte göra nånting, fick fram apple loggan och kunde göra en soft reset men inget mer,

tele supporten skickade mig till en butik,
butiken skickade tillbaka mig till tele supporten
tele supporten bad mig skicka den genom UPC ner till nederländerna eller nått för service
(berättade hela tiden om sprickan)

och idag fick jag äntligen tillbaka min ipod, dock hade dom inte gjort ett skit, låg bara ett papper där det stod att dom inte hade gjort någonting pga yttre skada...

vad ska man göra? onoff där jag köpte i det skiter i det fullständigt pga min lilla spricka, supporten skiter i mig vad ska jag göra?

ska jag bara kasta den i papperskorgen och låtsats att jag aldrig laggt ut 2500kr på en liten mp3 spelare??

sorry men var bara tvungen att skriva av mig...:)

tack o hej

1