Verkar bara vara jag som skriver i den här tråden. Det är inte så konstigt då jag är missnöjd med en liten detalj som gör det hela tycker jag i och med att jag tittar en del på film.
Ringde upp Apple Support i måndags (nu är det fredag!) och sa att jag ville häva köpet. Visst sa han och mailade till avdelningen som har hand om det. Ja, nu är det fortfarande fredag och inget har hänt riktigt. VARFÖR ska det ta sådan tid?
Jag menar, varför? Det är väl bara att maila mig och säga att "Okej, du får häva ditt köp! Såhär gör vi." Enkelt eller?
Jag har hört en hel del historier om att det är värmen (på i7orna då) som orsakar backlight bleeding. Sen har jag hört om att det är panelernas fel. Sen att det är nån slags glipa mellan skärm och panel eller vad man ska säga.
Ingen kanske vet vad problemet med backlight bleeding är, men jag börjar seriöst bli trött på det här! Varför kan ingen göra det enkelt för sig och låta mig häva köpet? Ska det ta hundra år innan det händer något?
Vi är inne på mitten av september och jag beställde min första iMac 1 augusti. Jag menar.. Come on?
Tack för att jag fick säga det jag ville.