Hejsan
Kommer kanske in lite sent i denna tråd, men feedback-forumet har inte legat på min bevakningslista tidigare (det gör det nu).
Jag är sedan september anställd för att vara kundtjänst och teknisk support åt mac.se-medlemmar. Vi har med tiden utökat detta till flera webbplatser, dvs 99mac.se, 99musik.com, ipod.se, 402m.com mfl webbplatser som Mantaray driver.
Ambitionsnivån är att jag skall ha svarat på meddelanden som kommit till någon av de fem epostadresser som jag bevakar inom 48 timmar. Detta har med något undantag fungerat sedan i september.
Frågor som Olles ovan är en typisk fråga att ställa till epostadressen helpdesk@mac.se (det finns som sagt flera epostadresser som kommer till mig) för snabb behandling.
Jag hoppas att ni har förståelse för att support- och tekniska ärenden är lättare att hantera över email och att ni förhoppningsvis inte räknar med att jag läser inlägg i alla möjliga trådar på dessa olika webbplatser. Jag ber er därför att maila mig om ni har frågor som rör ert konto på webbplatsen eller behöver hjälp eller har frågor om mac.se.
Jag kan också nämna att en hel del av administrationen omkring webbplatserna, prenumerationer (Plus/Pro) och mac.se-konton kräver manuella handgrepp. Detta är något vi ständigt arbetar med att ersätta med automatiska system men vi är inte där ännu. Så olika databaser innehåller olika delar av ert medlemskap och ibland matchar de inte och måste återställas manuellt.
Maila mig så fixar jag.
/ helpdesk@mac.se