Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Point_Chaser

Point_Chaser

Medlem
  • Registrerad 2006-01-02
  • Senast aktiv 2007-08-29
  • Antal inlägg 4

Foruminlägg

De senaste inläggen Point_Chaser har skrivit i forumet.

1

Bara en liten uppdatering på min lilla sak längre upp i tråden...
Jag ringde upp kundtjänsten i måndags för att returnera och göra återköp. Förklarade situationen.
Han sade att han fixade en direkt ut till mig och de skulle plocka upp min med död pixel på samma gång.
Fick den idag! Det går om de vill!

Pratade precis med Apple Teknisk Support idag, och de säger att jag måste lämna in den för reparation...
Köpte den på Apple Store online, och han sade att de inte kan byta ut den, utan det tar ca 2 veckor att reparera den... Han kollade upp med sin teamleader om han kunde byta ut den då jag hävdade att jag fått en defekt produkt, men det fick han inte.
Jag frågade då om jag kunde returnera och häva köpet. Ja, det skulle jag kunna... Och får då beställa ny!

Var logiken finns i det vet jag verkligen inte! :rolleyes:
Men det är vad jag kommer att göra... Jag har inte tänkt att köpa en produkt för så mycket pengar, ha fel på den (ja, jag tycker verkligen att en död pixel mitt i skärmen är ett fel på en produkt med så få pixlar!) och acceptera det rakt av!

Fick min 60GB igår... Död pixel (lysande sådan)... Irriterande när man väntat och väntat...

1