Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej,
Jag har ett SonyEricsson MW-600 som jag med stor framgång använt ihop med min iPhone 3GS sedan headsettet släpptes ungefär. Det har fungerar hur bra som helst. När jag fick min iPhone 4 så parade jag naturligtvis om headsettet med denna och allt har fungerat kanonbra i två veckor tills i förrgår. Då började det helt plötsligt bli extremt dålig mottagning i headsettet. Går jag mer än nån meter från telefonen har jag i princip ingen mottagning alls och likaså om jag lägger telefonen i byxfickan. Jag har tagit bort parningen, ressettat headsettet och börjat om igen, men problemet kvarstår. Någon som har varit med om något liknande eller vet vad man kan göra åt det?
Den gick tidigare och är nu i Hong Kong, väntas komma senast den 3:e till England. Landar säkert i Sverige när man är på jobbet och inte längre kan ta emot sin telefon, eftersom man börjar jobba igen den 9:e
Jag vill minnas att någon ställt den här frågan tidigare, men tråden är lång och sökfunktionen fungerar inte (åtminstone inte för mig)...
Får man mail från Borderlinx när de skickat ens paket, eller måste man logga in för att se om det gått iväg? Om man inte får något mail ser jag den här situationen framför mig: xkcd: Online Package Tracking
Hehe, vad roligt att du formulerade frågan i princip exakt så som jag skrev den - inkl. texten om sökfunktionen.
Ja, man får ett mail när paketet får ett trackingnummer. Då loggar man in och ser trackingnumret på sajten, sen kan man tracka det via dhl.com/se/co.uk.
Att den har fått ett trackingnummer betyder ju tyvärr inte att den skickats, står fortfarande bara att de fått öfrhandsinformation om paketet, men inte att de har skickats iväg. Så Blinx kanske lyckas hålla på det några dygn till.
Grattis! Får man fråga vad du hade för POD-nummer på den? Verkar gå i nummerordning de kom in, och skulle vilja se ifall de följer first in first out-regeln..
Det vore ju egentligen logiskt om det var så. Att de försöker få ut sina leveranser först och registrerar sedan. Men Blinx har ju inte visat på någon logik hittills så
Det är verkligen tragiskt hur de behandlar sina kunder. Men kul för dig som får din telefon tämligen fort.
Helt klart är i alla fall att man aldrig ska handla med ett företag som inte hanterar order first in-first out. Men random-out är ju bra för den som har tur. Nejdå, jag är absolut inte bitter....
Hej,
Förlåt i fall frågan ev. besvarats nyligen i tråden, men det funkar inte att söka för mig av nån anledning. Hursomhelst: Får man ett mail från Borderlinx när produkten SKICKAS från dem med trackingnummer, eller måste man själv logga in på blinx och kolla hela tiden?