Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kiwil

Kiwil

Medlem
  • Registrerad 2006-05-16
  • Senast aktiv 2009-09-13
  • Antal inlägg 5

Foruminlägg

De senaste inläggen Kiwil har skrivit i forumet.

1
  • Medlem
  • 2009-09-13 23:10
Ursprungligen av Marcus_R:

Standard brukar vara 10 arbetsdagar.

Okej, tack

  • Medlem
  • 2009-09-13 22:25

Min var dock så redan innan jag uppdaterade till 3.1. Så jag tvivlar på att det har med saken att göra... Ska lämna in den på onsdag och så blir det väl antagligen så att Telia skickar iväg den på reparation. Vet någon hur lång tid sånt kan ta?

  • Medlem
  • 2009-09-13 01:50

Det låter ju inte bra, får väl antagligen bli ett inbyte då

  • Medlem
  • 2009-09-13 01:23

Har återställt den både som backup och därefter som helt ny telefon dagen efter... Är det säkert att det inte går att lösa problemet på något annat sätt än att lämna in telefonen? Vet man vad det beror på och är det något väldokumenterat problem?

  • Medlem
  • 2009-09-13 00:40

Hej!

Har ett problem med min nya iPhone 3GS 32GB. När man är inne i ett program, och det har hittills inte verkat spela någon roll vilket, så kan telefonen helt plötsligt bara stänga av sig. När man sedan ska starta den tar det uppemot 3 minuter längre tid än vanligt och det är inte alltid man lyckas logga in med knapplåset innan den stänger av sig igen. Brukar dock gå efter sisådär 5 minuter.

Det har hittills hänt 4-5 gånger på lite drygt en vecka, och börjar bli ett väldigt irriterande problem som vore skönt att få hjälp med...

En sak som jag tycker att jag har märkt av är att det nästan alltid inträffar när man befinner sig i en Edge-zon eller har låg täckning, om nu det kan ha något att göra med problemet Har påträffat problemet i bland annat kompassprogrammet, Fantastic Contraption från iTunes store, Mailen och SMS-fönstret.

Tänkte bara nämna att jag har återställt telefonen helt och hållet och att det inte hjälpte...

1