Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har Sony släppt en ipod killer??

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-11-10 18:39
  • Oregistrerad
  • 2003-11-10 18:43

Är inte så bra på Japanska, men WOW!!!!!

300gram
3.5TFT
20GB
USB2.0
84x120x28mm

Större, tyngre, fulare än iPod. Kolla dessutom in gränssnittet på skärmdumparna, Amiga Workbench är snyggare! men intressant om priset är lågt och om den har någon form att koppla till en annan TV än sin egna skärm...

  • Oregistrerad
  • 2003-11-10 20:21

klaga inte på workbench!

Citat:

Skrevs ursprungligen av staed
klaga inte på workbench!

Jag gillade WorkBench när jag använde det, för 10+ år sedan. :rolleyes: Idag så är det inte lika bra längre... I alla fall inte i mina ögon.

  • Oregistrerad
  • 2003-11-11 12:55

Sony före Apple med "video-iPod"

Ja, ni läste rätt. Maskinen i fråga har dock inte DIVX-stöd vilket kan kännas som en begränsning...

Nu undrar vi: när är det dags för Apple att starta en filmtjänst motsvarande ITMS med tillhörande lilla uppspelarmojäng?

Läs mer på the Register.

  • Oregistrerad
  • 2003-11-11 13:05

Tycker mig ha hört att Apple nyligen påstått att de inte är intresserade av att bygga en sådan pryl. Förståss bara ett rykte.

Och Apple kan ju ha påstått det för att sedan med dunder och brak lansera en

Ursprungligen av staed:

Tycker mig ha hört att Apple nyligen påstått att de inte är intresserade av att bygga en sådan pryl. Förståss bara ett rykte.

Steve sa ju faktiskt på den där filmen från lanseringen av U2- och Photo-podsen att de inte trodde på idén om bärbar filmmaskin. Bland annat på grund av alla problem man får med det rättsliga och så vidare. Fotografier man tagit själv är ju dock inga problem. Därför blev det iPod Photo och inte iPod Movie (eller nåt sånt).

Sunt tänkt av Apple tycker jag.

  • Medlem
  • 2004-12-20 23:06

Om någon sådan här funktion skulla komma på en iPod borde nog batteriet förbättras en hel del.
som det är idag skulle det nog inte räcka speciellt länge vid videouppspelning.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-21 00:33

Det vore ju bra ifall dom gjorde en iPod med video funktion och med likadan docka som till photo så att man kan koppla den till TVn och se filmen där.
Perfekt ifall man vill visa upp filmer för vänner och familj.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-21 02:09
Ursprungligen av pite_jacke:

Det vore ju bra ifall dom gjorde en iPod med video funktion och med likadan docka som till photo så att man kan koppla den till TVn och se filmen där.
Perfekt ifall man vill visa upp filmer för vänner och familj.

Du är inte dum du

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-12-21 21:36
Ursprungligen av Archduk3:

Du är inte dum du

//C

Nä det är jag inte:D...även i fall man kan tror det ibland

  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-21 09:55
Ursprungligen av thepressureofdays:

Därför blev det iPod Photo och inte iPod Movie (eller nåt sånt).

Sunt tänkt av Apple tycker jag.

Nja, ipod photo var ju knappast en sund idé.

Jag skulle då inte vilja titta på en film i det där formatet..

Däremot, kan jag tänka mig att prylen kan vara rätt fiffig om man vill kolla på videoklipp lite snabbt o enkelt.. men nja.. ja vet inte ja..

  • Oregistrerad
  • 2003-11-11 13:53

laddad med Disney skulle det kunna få dottern på toppenhumör efter nån timme i bil... Inte alltid man kan langa fram en PB ur innerfickan...
Jag ser användning, är priset rätt är jag sugen...

(slog ihop två trådar som handlade om samma ämne)

  • Medlem
  • 2003-11-11 20:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonaz
laddad med Disney skulle det kunna få dottern på toppenhumör efter nån timme i bil.

Ja och med ett antal utgångar för hörlurar/glasögonlcd.....puts så är barna borta en/två timmar....borde rekommenderas av rfsu

  • Oregistrerad
  • 2003-11-13 22:11

Ser ut som en utveckling av deras handdatorer + vaio:s.. Sony brukar dessutom kunna ta betalt..

Man får nog läsa mer om den här snart:

http://www.sonyvaio.se/

  • Medlem
  • 2004-12-21 21:52

iRiver H300 har ju funnits ett tag om man vill ha mp3spelare med video funktion:
http://nordic.iriver.se/products.php?p=19

1
Bevaka tråden