Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Större, tyngre, fulare än iPod. Kolla dessutom in gränssnittet på skärmdumparna, Amiga Workbench är snyggare! men intressant om priset är lågt och om den har någon form att koppla till en annan TV än sin egna skärm...
Tycker mig ha hört att Apple nyligen påstått att de inte är intresserade av att bygga en sådan pryl. Förståss bara ett rykte.
Steve sa ju faktiskt på den där filmen från lanseringen av U2- och Photo-podsen att de inte trodde på idén om bärbar filmmaskin. Bland annat på grund av alla problem man får med det rättsliga och så vidare. Fotografier man tagit själv är ju dock inga problem. Därför blev det iPod Photo och inte iPod Movie (eller nåt sånt).
Om någon sådan här funktion skulla komma på en iPod borde nog batteriet förbättras en hel del.
som det är idag skulle det nog inte räcka speciellt länge vid videouppspelning.
Det vore ju bra ifall dom gjorde en iPod med video funktion och med likadan docka som till photo så att man kan koppla den till TVn och se filmen där.
Perfekt ifall man vill visa upp filmer för vänner och familj.
Det vore ju bra ifall dom gjorde en iPod med video funktion och med likadan docka som till photo så att man kan koppla den till TVn och se filmen där.
Perfekt ifall man vill visa upp filmer för vänner och familj.
laddad med Disney skulle det kunna få dottern på toppenhumör efter nån timme i bil... Inte alltid man kan langa fram en PB ur innerfickan...
Jag ser användning, är priset rätt är jag sugen...