Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En kväll med Minin

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .

En enkel kväll med Minin och en liten stund framför kameran.
Remember, Mini Me is king!

och nu till frågan, (för ni trodde väl inte jag startade tråden i onödan), vilken färg på MiniSleevze är snyggast? och får man använda iPods på flyget, eller måste man smyglyssna?

• Medlem
  • Danderyd
  • 2004-07-12 23:47

minipod--> Snyggt! Måste säga att flaggan i bakgrunden är snyggare än själva iPoden.

Krossa Bajen!

Ursprungligen av drew:

minipod--> Snyggt! Måste säga att flaggan i bakgrunden är snyggare än själva iPoden.

Krossa Bajen!

Jag trodde inte någon skulle se flaggan, starkt jobbat.
vet inte om jag kan hålla med om flaggan, poden är ändå grym, väger ganska lika i mina ögon

Ta de lungt nu va, en match i taget, först ska vi krossa MFF på Råsunda iövermorgon

• Medlem
  • 2004-07-13 19:39
Ursprungligen av drew:

Krossa Bajen!

ja tycker inte om när du snackar strunt.

• Medlem
  • Danderyd
  • 2004-07-13 23:11
Ursprungligen av rot8:

ja tycker inte om när du snackar strunt.

Jaså? Antar att vi får se vem som snackar strunt, inte långt kvar nu..

• Medlem
  • Danderyd
  • 2004-07-12 23:59

Ska nog inte vara några problem.

• Oregistrerad
  • 2004-07-15 19:39
Ursprungligen av drew:

Ska nog inte vara några problem.

Blev ganska mycket problem ändå.

Ursprungligen av hub:

Blev ganska mycket problem ändå.

nu är du tyst!

Ursprungligen av minipod:

...vilken färg på MiniSleevze är snyggast?

Titanium passar riktigt bra till min silvriga mini!

Ursprungligen av Richard_:

Titanium passar riktigt bra till min silvriga mini!

Hämtade ut min idag på Macoteket, grymt snygg

Varför skuller man inte få anväda iPoden i planet, I wonder? Man får ju anvädna freestyle ju... Så länge man inte anväder iTripen så e det nog lungt... HA DE Gutt

• Medlem
  • 2004-07-14 19:46
Ursprungligen av THORVALD:

Varför skuller man inte få anväda iPoden i planet, I wonder? Man får ju anvädna freestyle ju... Så länge man inte anväder iTripen så e det nog lungt... HA DE Gutt

Du får använda all sort elektronik utan sändare eller mottagare.. men inte när "fasten seatbelts signen" är tänd vid landning eller start...

• Medlem
  • 2004-07-14 19:47
Ursprungligen av erry:

Du får använda all sort elektronik utan sändare eller mottagare.. men inte när "fasten seatbelts signen" är tänd vid landning eller start...

hoppsan såg inte alla andra svar (noob?)

Ursprungligen av erry:

hoppsan såg inte alla andra svar (noob?)

Nej alla svar duger bra

Speciellt så preciserade, så vi inte krachar när skylten med säkerhetsbältet är på
vem vet, du kanske räddade mitt liv

Skulle vara jätte tacksam om du kunde ta kort på din ipod mini med titanium "skinnet" på

ska bli!

Tackar , funderar nämligen själv på att köpa ett sådant

Grymt, men sitter det bra =/ ? , ser ut att sitta väldigt "löst" ?!

Ursprungligen av Patrikb:

Grymt, men sitter det bra =/ ? , ser ut att sitta väldigt "löst" ?!

jag trodde det satt som slickat, men nu är det såhär att de gör det upp till den allra översta kanten där mockan sitter lite löst ja, men över hjulet och de andra delarna sitter den ska du vet tog ett tag att dra på den :D, lite trist men man får leva med den lösa överkanten

Okej:D, vad är det som gör att det sitter så hårt då :P?, hur "trär" man på skinnet :P?

Okej:D, vad är det som gör att det sitter så hårt då :P?, hur "trär" man på skinnet :P?

=D
haha
såhär är det, när du tar upp skinnet ur Macotekets dildo liknande förpackningar så syns det klart och tydligt att de är minst 1-1,5 cm mindre än själva iPoden.
jag bara drog på det, 1 minut

Hahaha okej, lätt att dra bort, när man vill :D?

Hahaha okej, lätt att dra bort, när man vill :D?

jag drog just bort det för 20 minuter sen, och nej, lite pilligt är det, 4-5 minuter

Hmm okej:P , funderar som sagt på att köpa det, men börjar tveka, iPoden blir ju knappast repig när man bara har den på datorbordet eller i fickan när man är ute... ,har klarat sig hittills iaf:)
Fast vill gärna ha ett skin , men 270 :- eller vad det blir inkl frakt är ganska dyrt =/..

köpte mitt för 224 men de va ju live

Men jag har fortfarande orginalplasten på, det är de bästa sleevet av alla ffs
vill du köpa mitt minisleeve? 200+ frakten

svaret läser jag imorgon gonatt

• Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-14 09:03

...får man använda iPods på flyget, eller måste man smyglyssna?

Jag flög till Spanien i våras, då var det ju iochförsig sega flygvärdinnor, men dom sa att jag skulle stänga av den... Dom trodde väl att den skickade ut läskiga signaler... Men det är bara att lyssna!!!

• Medlem
  • Täby
  • 2004-07-14 09:34
Ursprungligen av Legolas:

Jag flög till Spanien i våras, då var det ju iochförsig sega flygvärdinnor, men dom sa att jag skulle stänga av den... Dom trodde väl att den skickade ut läskiga signaler... Men det är bara att lyssna!!!

Jo men under start o landning får man inte ha nånting igång... inga elektroniska apparater... men sen under själva flygningen ska det inte vara några problem, ingen som sagt nått när man haft podden med sig

Tack för det kainen och Legolas, då tar man det lungt ett tag tills vi är i luften då!

NU slipper ni mig i en vecka, jag ska på solsemester.

men kom ihåg.
iPod Mini är bättre än iPod 1/2/3 G
Hej

• Medlem
  • Täby
  • 2004-07-16 14:06

NU slipper ni mig i en vecka, jag ska på solsemester.

men kom ihåg.
iPod Mini är bättre än iPod 1/2/3 G
Hej

Vi låter dig tro det så är du nöjd

Bevaka tråden