- minipod
- Medlem ●
En enkel kväll med Minin och en liten stund framför kameran.
Remember, Mini Me is king!
och nu till frågan, (för ni trodde väl inte jag startade tråden i onödan), vilken färg på MiniSleevze är snyggast? och får man använda iPods på flyget, eller måste man smyglyssna?
minipod--> Snyggt! Måste säga att flaggan i bakgrunden är snyggare än själva iPoden.
Krossa Bajen!
Jag trodde inte någon skulle se flaggan, starkt jobbat.
vet inte om jag kan hålla med om flaggan, poden är ändå grym, väger ganska lika i mina ögon
Ta de lungt nu va, en match i taget, först ska vi krossa MFF på Råsunda iövermorgon
Varför skuller man inte få anväda iPoden i planet, I wonder? Man får ju anvädna freestyle ju... Så länge man inte anväder iTripen så e det nog lungt... HA DE Gutt
Du får använda all sort elektronik utan sändare eller mottagare.. men inte när "fasten seatbelts signen" är tänd vid landning eller start...
Grymt, men sitter det bra =/ ? , ser ut att sitta väldigt "löst" ?!
jag trodde det satt som slickat, men nu är det såhär att de gör det upp till den allra översta kanten där mockan sitter lite löst ja, men över hjulet och de andra delarna sitter den ska du vet tog ett tag att dra på den :D, lite trist men man får leva med den lösa överkanten
Okej:D, vad är det som gör att det sitter så hårt då :P?, hur "trär" man på skinnet :P?
=D
haha
såhär är det, när du tar upp skinnet ur Macotekets dildo liknande förpackningar så syns det klart och tydligt att de är minst 1-1,5 cm mindre än själva iPoden.
jag bara drog på det, 1 minut
Hmm okej:P , funderar som sagt på att köpa det, men börjar tveka, iPoden blir ju knappast repig när man bara har den på datorbordet eller i fickan när man är ute... ,har klarat sig hittills iaf:)
Fast vill gärna ha ett skin , men 270 :- eller vad det blir inkl frakt är ganska dyrt =/..
köpte mitt för 224 men de va ju live
Men jag har fortfarande orginalplasten på, det är de bästa sleevet av alla ffs
vill du köpa mitt minisleeve? 200+ frakten
svaret läser jag imorgon gonatt
...får man använda iPods på flyget, eller måste man smyglyssna?
Jag flög till Spanien i våras, då var det ju iochförsig sega flygvärdinnor, men dom sa att jag skulle stänga av den... Dom trodde väl att den skickade ut läskiga signaler... Men det är bara att lyssna!!!
Jag flög till Spanien i våras, då var det ju iochförsig sega flygvärdinnor, men dom sa att jag skulle stänga av den... Dom trodde väl att den skickade ut läskiga signaler... Men det är bara att lyssna!!!
Jo men under start o landning får man inte ha nånting igång... inga elektroniska apparater... men sen under själva flygningen ska det inte vara några problem, ingen som sagt nått när man haft podden med sig