Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tvekar!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

vad ska jag köpa?

iPod 3g 40 GB med väska, docka, usb/firewirekabel, fjärrkontroll, lurar och nätadapter för 4195 kr

ELLER

iPod 4g 40 GB med väska, docka, usb/firewirekabel, fjärrkontroll, lurar och nätadapter för 4985 kr

  • Oregistrerad
  • 2004-08-06 12:48

4g för att den är snyggare, bättre batteritid, nyare och kanske håller några grymma secretfunktioner!

4G, helt klart

4G (För att göra det ännu enklare för dig att välja).

Jag håller med man ska inte köpa gammal teknik...men skit i fjärkontrollen den är endå bara dålig du kan få köpa min billigt! ) 4g är fin...med 4g(40GB) får du ju med docka, usb kabel och firewire kabel.

Ursprungligen av JEENYUS:

vad ska jag köpa?

iPod 3g 40 GB med väska, docka, usb/firewirekabel, fjärrkontroll, lurar och nätadapter för 4195 kr

ELLER

iPod 4g 40 GB med väska, docka, usb/firewirekabel, fjärrkontroll, lurar och nätadapter för 4985 kr

En iPod 4G 40 GB kostar 4195 kr och då ingår: docka, usb/firewirekabel, lurar och nätadapter!
Så du ska helt klart satsa på en 4G. Dessutom är 4G snyggare och aningen mindre

jo det vet jag väl. men vill ha väskan och fjärrkontrollen också. men det blir att beställa en 4g när jag får pengar! :]

jag gjorde så att jag beställde 4G 40GB med fjärr ... Sen väskan gör jag själv av litta kompositmaterial.

Får vi se en bild på den egenhändigt gjorda väskan sen....
Kan kanske mass producera den sen ... ett par stycken iallafall kanske.

A då ... Massproduktion blire nog inte... Men med rätt material och med bra utgång så blir det nog ett par stycken

hmm, kan någon råda mig?

jag har aldrig haft en ipod förut, funderar på att köpa en 4g 40gb nu, men jag har egentligen ingen speciell användning av den förän i december och framåt(det är nämligen tänkt att jag ska säsonga i alperna då, och jag vill då kunna ha med mig all min musik som jag har på min dator <---ej bärbar).

skall jag köpa en ipod nu eller skall jag vänta och se om det har kommit någon ny variant av den i slutet av november/början av december?

det jag tvekar över är att nu i höst skall jag bara jobba och vara hemma(nån resa kanske det blir) och har jag verkligen användning för ipoden då? sommaren är snart över så det blir ju inte så mycket mer att man kan lägga sig en hel ledig dag och bara slappna av med musik ute i solen.

snälla råd mig!

JEENYUS, tveka inte. Köp en nu, du blir nog nöjd.

Köp inte väskan! Den sägs inte vara bra, vänta till det släpps bättre 4G skal om några veckor.

Nu när det är så nära att jag kan köpa min ipod mini, så har jag börjat tveka!

Få in mej på rätt spår igen, och övertala mej med alla bra saker med en ipod!

Snälla!

övertala mej!

Nu när det är så nära att jag kan köpa min ipod mini som jag längtat efeter så länge, har jag börjat tveka!

Få in mej på rätt spår igen och övertala mej att köpa en!

Snälla!

Ursprungligen av obvious:

Nu när det är så nära att jag kan köpa min ipod mini som jag längtat efeter så länge, har jag börjat tveka!

Få in mej på rätt spår igen och övertala mej att köpa en!

Snälla!

skrev i din nyskapade tråd istället... ni andra behöver inte svara här utan svara i den tråden istället.
samlad trupp är bäst :rolleyes:

1
Bevaka tråden