Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag håller med man ska inte köpa gammal teknik...men skit i fjärkontrollen den är endå bara dålig du kan få köpa min billigt! ) 4g är fin...med 4g(40GB) får du ju med docka, usb kabel och firewire kabel.
iPod 3g 40 GB med väska, docka, usb/firewirekabel, fjärrkontroll, lurar och nätadapter för 4195 kr
ELLER
iPod 4g 40 GB med väska, docka, usb/firewirekabel, fjärrkontroll, lurar och nätadapter för 4985 kr
En iPod 4G 40 GB kostar 4195 kr och då ingår: docka, usb/firewirekabel, lurar och nätadapter!
Så du ska helt klart satsa på en 4G. Dessutom är 4G snyggare och aningen mindre
jag har aldrig haft en ipod förut, funderar på att köpa en 4g 40gb nu, men jag har egentligen ingen speciell användning av den förän i december och framåt(det är nämligen tänkt att jag ska säsonga i alperna då, och jag vill då kunna ha med mig all min musik som jag har på min dator <---ej bärbar).
skall jag köpa en ipod nu eller skall jag vänta och se om det har kommit någon ny variant av den i slutet av november/början av december?
det jag tvekar över är att nu i höst skall jag bara jobba och vara hemma(nån resa kanske det blir) och har jag verkligen användning för ipoden då? sommaren är snart över så det blir ju inte så mycket mer att man kan lägga sig en hel ledig dag och bara slappna av med musik ute i solen.