Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Såg att Ipod Mini, silverfärgad, finns i lager på Sibas sajt! Kollade också grön och rosa men de är fortfarande listade beställningsbara. Så om någon vill ge Sibapris för en Mini silver så är det läge att agera!
Makoteket har dessutom Green, Pink och Silver inne.
Fan vad fint. Det innebär förhoppningsvis att den Silver jag beställde den 17 augusti kommer att skickas till mig under veckan. Har svältfött mig själv på portabel musik och plågat mig genom hemsk rusningstrafik med nakna öron i ett par veckor för att jag ska uppskatta Minin extra mycket när det väl är dags, hehe.
Såg att Ipod Mini, silverfärgad, finns i lager på Sibas sajt! Kollade också grön och rosa men de är fortfarande listade beställningsbara. Så om någon vill ge Sibapris för en Mini silver så är det läge att agera!
påpekade du att den fanns i deras lagersaldo? Kan ju ha varit någon trött en som inte orkade kolla.
Har du ringt till Kullander? De fick in ett gäng silvriga, gröna och blåa idag.
påpekade du att den fanns i deras lagersaldo? Kan ju ha varit någon trött en som inte orkade kolla.
Har du ringt till Kullander? De fick in ett gäng silvriga, gröna och blåa idag.
vad är kullander?
edit: men om dom nu fått sina blåa, bör inte siba också få det snart i lödde? lär väll nästan gått på samma last.
Det kan du ju bara själv avgöra, hur mycket vill du ha den?? Men ett tips, ring innan, trist att sitta så länge på bussen för ingenting.
Hehe jo det hade jag tänkt o göra hur mycket jag vill ha den? hum... Så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket get it?