Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Mini på siba nu!

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-06 12:44

Såg att Ipod Mini, silverfärgad, finns i lager på Sibas sajt! Kollade också grön och rosa men de är fortfarande listade beställningsbara. Så om någon vill ge Sibapris för en Mini silver så är det läge att agera!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 13:13

Fanns även i en del av deras butiker, bla i Stockholm och Kalmar. Kalmar hade dessutom Rosa inne.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 13:15

Makoteket har dessutom Green, Pink och Silver inne.

Ursprungligen av Mattias L:

Makoteket har dessutom Green, Pink och Silver inne.

Fan vad fint. Det innebär förhoppningsvis att den Silver jag beställde den 17 augusti kommer att skickas till mig under veckan. Har svältfött mig själv på portabel musik och plågat mig genom hemsk rusningstrafik med nakna öron i ett par veckor för att jag ska uppskatta Minin extra mycket när det väl är dags, hehe.

Ursprungligen av Q-man:

Såg att Ipod Mini, silverfärgad, finns i lager på Sibas sajt! Kollade också grön och rosa men de är fortfarande listade beställningsbara. Så om någon vill ge Sibapris för en Mini silver så är det läge att agera!

Når väll aldrig Skåne

  • Medlem
  • 2004-09-06 15:56
Ursprungligen av Iccccie:

Når väll aldrig Skåne

finns inte Skåne på nätet? Du kan ju beställa den i Sibas nätshop!

Ursprungligen av Q-man:

finns inte Skåne på nätet? Du kan ju beställa den i Sibas nätshop!

Har redan "beställt" en i affären.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 18:13
Ursprungligen av Iccccie:

Når väll aldrig Skåne

Finns på SIBA i Löddeköpinge i silver.

Ursprungligen av Mattias L:

Finns på SIBA i Löddeköpinge i silver.

Hur vet du det? Jag ringde fan siba idag o nötterna säger ju alltid dom itne fått nått. Men det är ju iofs 08:or.... Är ju i lödde jag beställt den.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 19:10
Ursprungligen av Iccccie:

Hur vet du det? Jag ringde fan siba idag o nötterna säger ju alltid dom itne fått nått. Men det är ju iofs 08:or.... Är ju i lödde jag beställt den.

Om du går in på Sibas hemsida och kolla på lagersaldo så står det att den finns i Löddeköpinge. Enkelt det står ju faktiskt i början på tråden.

Ursprungligen av Mattias L:

Om du går in på Sibas hemsida och kolla på lagersaldo så står det att den finns i Löddeköpinge. Enkelt det står ju faktiskt i början på tråden.

jaha... men den kan man knappt gå efter... ringde ju in idag. o dom sa att dom inte hade nån i lödde

  • Medlem
  • 2004-09-06 19:05

Jag har köpt en Ipod Mini blå på Siba idag. Det var deras affär på backaplan i göteborg. Silver var slut..

Kan också tillägga att de hade 6 eller 7 st kvar när jag hade köpt min.

/Erik

Ursprungligen av Erich:

Jag har köpt en Ipod Mini blå på Siba idag. Det var deras affär på backaplan i göteborg. Silver var slut..

Kan också tillägga att de hade 6 eller 7 st kvar när jag hade köpt min.

/Erik

vafan då skulle ju jag kunna köpa en silver till dig o skicka upp o du tvärtom med en blå juh!

  • Medlem
  • 2004-09-06 21:36
Ursprungligen av Iccccie:

vafan då skulle ju jag kunna köpa en silver till dig o skicka upp o du tvärtom med en blå juh!

Jag är nöjd som det är tack!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 21:22

påpekade du att den fanns i deras lagersaldo? Kan ju ha varit någon trött en som inte orkade kolla.
Har du ringt till Kullander? De fick in ett gäng silvriga, gröna och blåa idag.

Ursprungligen av Mattias L:

påpekade du att den fanns i deras lagersaldo? Kan ju ha varit någon trött en som inte orkade kolla.
Har du ringt till Kullander? De fick in ett gäng silvriga, gröna och blåa idag.

vad är kullander?

edit: men om dom nu fått sina blåa, bör inte siba också få det snart i lödde? lär väll nästan gått på samma last.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 23:15
Ursprungligen av Iccccie:

vad är kullander?

edit: men om dom nu fått sina blåa, bör inte siba också få det snart i lödde? lär väll nästan gått på samma last.

Kullander Kullander är en mac återförsäljare i Malmö, jag tipsade dig om dem i en annan tråd.

www.kullander.se

Ursprungligen av Mattias L:

Kullander Kullander är en mac återförsäljare i Malmö, jag tipsade dig om dem i en annan tråd.

www.kullander.se

Är en 1,5h bussfärd in där värd den +100kr dyrare ?
Ringer dom inte från siba i morron så åker jag förhoppningsvis in där imorron eller i övermorron

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 07:28
Ursprungligen av Iccccie:

Är en 1,5h bussfärd in där värd den +100kr dyrare ?
Ringer dom inte från siba i morron så åker jag förhoppningsvis in där imorron eller i övermorron

Det kan du ju bara själv avgöra, hur mycket vill du ha den?? Men ett tips, ring innan, trist att sitta så länge på bussen för ingenting.

Ursprungligen av Mattias L:

Det kan du ju bara själv avgöra, hur mycket vill du ha den?? Men ett tips, ring innan, trist att sitta så länge på bussen för ingenting.

Hehe jo det hade jag tänkt o göra hur mycket jag vill ha den? hum... Så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket get it?

Sibas kundtjänst är sämst!!!

Ursprungligen av LisaLa:

Sibas kundtjänst är sämst!!!

Ja men du skojar. glad att jag är inte ensam om o tycker det i alla fall

1
Bevaka tråden