Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
har du mac eller pc? om du har pc, ser du den då som en flyttbar enhet? har du installerat itunes? har du ställt in ipoden rätt? har du använt den på flera datorer? är din usb port ok, prova annars att ominstallera porten.
lite mer info behövs om någon ska kunna hjälpa dig.
samma för mig... funka första dan... jag kunde koppla in och ut hur mycket jag ville men nästa dag (igår ) så reagerade inte windows på att jag kopplat in den men datorn måste kännt det eftersom den gav ut ström...
Jag har fått samma problem med min iPod, När jag ansluter den till macen så börjar den ladda men ingenting annat händer (har gått förut, var ett par månader sen jag la in nya låtar). Det går inte att uppdatera den eftersom iPod updater säger åt en att ansluta en iPod och den dyker inte upp i skivverktyg. Men den har ju kontakt eftersom batteriet laddas, nån som har en lösning på mitt problem?
Jag har precis samma problem. När jag ansluter poden till min stationära PC med Firewire funkar allt prima, men använder jag USB:n på min bärbara PC händer ingenting. Vad ska man göra?
Vill verkligen kunna använda den som portabel hårdisk.
Versioner av vadå? Itunes? Uppdateraren? Ja tror det, samma som på skivan.
Men grejen är den att de inte reagerar på iPoden när den är inkopplad. Står nått i still med "anslut din iPod", och sen händer inget. Har inte firewire på den bärbara så jag måste använda USB.
hmm... jag tyckte jag sa att det funka om du körde slut på batteriet...
aja... nu funkar allt perfekt på första datorn men på min andra dator kan jag bara använda den som hårddisk