Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rip 2003 - 2004

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

MIN IPOD AVLED IDAG 11MÅNADER GAMMAL KLOCKAN 21:16

du kommer att bli ihågkommen av många, du var väldigt älskad och gav mig många timmar underhållning, må gud ha barmhättighet

imorgon går jag till siba och ser om dom kan få liv i rackaren

han dog av fuktskador.... snyff

Usch jag sörjer med dig. Min dog efter 11 månader och 26 dagar. Väntar på min andra ersättnings iPod från tulpanernas land. Tre veckor utan iPod, räcker för att kasta mig in i en tidig höstdepression...

vad hände med din? kommer du få en ny? orolig vad jag ska säga till siba imorgon

Min bara självdog. Att gå till SIBA är poänglöst, ring Apple Support istället. Dom är knastrevliga och kommer nog komma och hämta din. Om du har tur.
Som jag har förstått det så sköter Apple all iPod support själva, utan återförsäljarna. Men du kan ju pröva att gå till SIBA, jag tror dock dom kommer vidarebefodra dig till Apple Support...

• Medlem
  • 2004-09-28 16:57
Ursprungligen av melfunko:

Min bara självdog. Att gå till SIBA är poänglöst, ring Apple Support istället. Dom är knastrevliga och kommer nog komma och hämta din. Om du har tur.
Som jag har förstått det så sköter Apple all iPod support själva, utan återförsäljarna. Men du kan ju pröva att gå till SIBA, jag tror dock dom kommer vidarebefodra dig till Apple Support...

Beror väl på om han har tecknat "trygghets"-försäkring hos SIBA.

japp det har jag, drullförsäkring, lämna in den idag, skulle vänta 2 veckor, antagligen reparerar dom den eller ersätter med en ny, hur stor är chansen att jag får en 4g? jag hadde en 3g 20gb

Du får nog ingen ny utan att säga till om det broder

vad menar du? min gamla ipod konstaterade dom är helt försötörd, allt var fuktskadat, går ej att reperare, så dom måste ersätta den...?

Och så vitt jag förstår är chansen noll att du får en 4G... Hoppas kan du ju alltid.

jag ser, jag hoppades på att 3g inte fanns längre i sortimentet och att man skulle få en 4g

jag testa en kompis 4g, fan va kass den va, dom kunde åtminstone ha gjort center knappen (OK knappen) touch sensitive, onödigt bökigt att man måste trycka in den

menu, forward osv är ju förståligt, men mitten knappen? nej, 3g är skönare

Jo jag menar som så att om du köper något med ex. årsmodell 1999... och så går bilen sönder 2002.. så får du nog ingen 02 modell utan istället en lagad eller ny 99... hehe... men helt klart de kan ju vara slut på 99 så du får en 02 till slut..hahah det känns som om att de här inte gav något.. aja... Hoppas du får en 4G iaf...

1
Bevaka tråden