Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSkin i svensk butik?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-28 23:32

Hallå,

Tänkte fråga om någon känner till någon svensk butik där jag kan köpa iSkin till min 4G?

  • Medlem
  • 2004-09-28 23:46
Ursprungligen av Midas:

Hallå,

Tänkte fråga om någon känner till någon svensk butik där jag kan köpa iSkin till min 4G?

Yrkesfotograferna (YFO) tar in iSkin på beställning. fick mitt till min G3 idag, under 200 kr kostade det.
Finns i malmö, gbg och sthlm.

Ursprungligen av pixas:

Yrkesfotograferna (YFO) tar in iSkin på beställning. fick mitt till min G3 idag, under 200 kr kostade det.
Finns i malmö, gbg och sthlm.

Vet du vart i göteborg dom finns?
jag kan inte hitta något när jag söker... har du nån länk

  • Medlem
  • 2004-09-28 23:53

Hmm, känns som om att det kanske går lika snabbt att beställa från US då? Kan höra med dem i Malmö och se i alla fall. Macoteket står med på iSkins sida men de har EN färg till 3G hehe.

  • Medlem
  • 2004-09-29 01:09

tar dom in Iskon evo2 med?

  • Medlem
  • 2004-09-29 17:30

Måste väl finnas något ställe som har på lager och sånt?

Jag tycker att bästa priser på ebay, köpte iskin för 5$ + leverans 7$

  • Medlem
  • 2004-10-02 11:24

Fanns inte mycket där.

Jag köpte min Iskin på Teknikmagasinet, runt 300:-
Funkar kanon !!!!

Jag fick just hem mitt iSkin eVo2 från www.iskin.com . Mycket rekommendabelt!! Varan skickades från Kalifornien i Måndags och idag kl 12 kom ett bud hem och lämnade över det. Alltså 2 dagars leveranstid ända därifrån hela vägen hem till dörren

Ursprungligen av VanDahl:

Jag fick just hem mitt iSkin eVo2 från www.iskin.com . Mycket rekommendabelt!! Varan skickades från Kalifornien i Måndags och idag kl 12 kom ett bud hem och lämnade över det. Alltså 2 dagars leveranstid ända därifrån hela vägen hem till dörren

Hur mycket gick allt som allt på då? Med tanke på att det kostar 299:- i Sverige, så kanske det inte är så lönt att köpa det från USA om man tjänar nån 50-lapp eller liknande?

Iochmed att jag beställde ihop med en polare och vi delade på frakten så blev kostnaden följande för alltihop:

evo2 Wasabi 40gb 29.95$
evo2 Sonic blue 24.95$
Shipping 14.95$

Dvs. exakt 500kr drogs från mitt kort! Tycker detta är billigt också med tanke på att leveransen var så snabb och att dollarkursen är låg Mkt rekommenderbart!

1
Bevaka tråden