Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hmm, känns som om att det kanske går lika snabbt att beställa från US då? Kan höra med dem i Malmö och se i alla fall. Macoteket står med på iSkins sida men de har EN färg till 3G hehe.
Jag fick just hem mitt iSkin eVo2 från www.iskin.com . Mycket rekommendabelt!! Varan skickades från Kalifornien i Måndags och idag kl 12 kom ett bud hem och lämnade över det. Alltså 2 dagars leveranstid ända därifrån hela vägen hem till dörren
Jag fick just hem mitt iSkin eVo2 från www.iskin.com . Mycket rekommendabelt!! Varan skickades från Kalifornien i Måndags och idag kl 12 kom ett bud hem och lämnade över det. Alltså 2 dagars leveranstid ända därifrån hela vägen hem till dörren
Hur mycket gick allt som allt på då? Med tanke på att det kostar 299:- i Sverige, så kanske det inte är så lönt att köpa det från USA om man tjänar nån 50-lapp eller liknande?
Iochmed att jag beställde ihop med en polare och vi delade på frakten så blev kostnaden följande för alltihop:
evo2 Wasabi 40gb 29.95$
evo2 Sonic blue 24.95$
Shipping 14.95$
Dvs. exakt 500kr drogs från mitt kort! Tycker detta är billigt också med tanke på att leveransen var så snabb och att dollarkursen är låg Mkt rekommenderbart!