Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

varför säljer ingen sin ipod mini?

Tråden skapades och har fått 43 svar. Det senaste inlägget skrevs .

varför säljer ingen dom snälla om du har en ipod mini som du vill sälja säg det till mig

Alla är så otroligt nöjda?

För att de är så otroligt snygga? För att de har ett otroligt härligt navigeringssystem? För att de har utmärkt ljudkvalité?

Ursprungligen av stephan__4:

varför säljer ingen dom snälla om du har en ipod mini som du vill sälja säg det till mig

Om du vill kan du köpa en för en överkomlig summa på www.apple.se

Ursprungligen av skummis:

Om du vill kan du köpa en för en överkomlig summa på www.apple.se

okeej men jag måste spara pengar oxå.. ska till thailand.. vad tror ni en ipod mini kostar i thailand?

Ursprungligen av stephan__4:

okeej men jag måste spara pengar oxå.. ska till thailand.. vad tror ni en ipod mini kostar i thailand?

only 15 bat

Ursprungligen av Fredrikipod:

only 15 bat

det kostar inte 15bath det e ju inte ens 5kr

  • Medlem
  • 2004-10-09 00:20
Ursprungligen av stephan__4:

det kostar inte 15bath det e ju inte ens 5kr

special price. just for you mister. just for you. 15 bat. good price, yes?
^_^

  • Oregistrerad
  • 2004-10-09 01:35
Ursprungligen av garp:

special price. just for you mister. just for you. 15 bat. good price, yes?
^_^

Nu överdriver du.....special price just for you.....where are you from Sweden? aha! Skittgubbe jag är svenska! hey hey...

//C

hehe.. men vad tror ni en ipod mini kostar i thailand?

Ursprungligen av stephan__4:

hehe.. men vad tror ni en ipod mini kostar i thailand?

Billigare än i Sverige iaf.

En iPod mini kostar iaf i Hong Kong 1800 kr.

Ursprungligen av DrRotmos:

Billigare än i Sverige iaf.

En iPod mini kostar iaf i Hong Kong 1800 kr.

okeej men är det ungefär samma pris i hong kong som thailand?

Jag köpte min i Tokyo i lördags och betalade 1800:-

Ursprungligen av DrRotmos:

Billigare än i Sverige iaf.

En iPod mini kostar iaf i Hong Kong 1800 kr.

varför sätter du inte in en köpesannons i avdelningen för köp/sälj ?!

Ursprungligen av skummis:

varför sätter du inte in en köpesannons i avdelningen för köp/sälj ?!

tack för iden ska göra det

  • Medlem
  • 2004-10-13 14:38

jo jag säljer min... se "säljes" forumet.

Ursprungligen av bazze:

jo jag säljer min... se "säljes" forumet.

okeej vad säljer du den för?

  • Medlem
  • 2004-10-13 16:40
Ursprungligen av stephan__4:

okeej vad säljer du den för?

2200:- som jag har skrivit i säljesforumet. Vv se där för detaljer.

Ursprungligen av bazze:

2200:- som jag har skrivit i säljesforumet. Vv se där för detaljer.

okeej men jag vet inte om jag vill ha en rosa ipod... jag har en annan som säljer sin ipod mini som jag kanske ska köpa för 1800.. om du kommer under det priset kan jag nog köpa din ipod

  • Medlem
  • 2004-10-13 19:58

rosa? nix den är silver.

ojj okeej.. men kan köpa den för 1800kr

  • Oregistrerad
  • 2004-10-14 14:30

bästa köpet

Ursprungligen av stephan__4:

varför säljer ingen dom snälla om du har en ipod mini som du vill sälja säg det till mig

på blocket.se så finns det en person som heter robin som ska åka till asien den 20 okt och han tar gärna emot beställningar och priset på ipod mini som han ska hämta ligger på 2000sek så säg till om du vill ha ahns email så kan jag ordna det men glöm inte o säga vad för färg du vill ha på den nämn helst två färger om den första råkar vara slut

Ursprungligen av maggan:

på blocket.se så finns det en person som heter robin som ska åka till asien den 20 okt och han tar gärna emot beställningar och priset på ipod mini som han ska hämta ligger på 2000sek så säg till om du vill ha ahns email så kan jag ordna det men glöm inte o säga vad för färg du vill ha på den nämn helst två färger om den första råkar vara slut

okeej men jag ska till thailand i jull såå jag kanske hade tänkt köpa en där nere.. kostar det nått att skicka från thailand till sverige?

Ursprungligen av stephan__4:

okeej men jag ska till thailand i jull såå jag kanske hade tänkt köpa en där nere.. kostar det nått att skicka från thailand till sverige?

nej det är gratis :eek:

  • Medlem
  • Svalöv
  • 2004-10-15 07:13

Kanske för att folk vill behålla dom?

  • Medlem
  • 2004-10-15 08:36

Glöm ej att man "måste" betala 25% i tull på momsfria elektronikartiklar när man åker in i EU.

Köpte en digitalkamera i Malaysien och blev stoppad i tullen i Amsterdam. Fick punga ut 80 Euro.

Ursprungligen av bazze:

Glöm ej att man "måste" betala 25% i tull på momsfria elektronikartiklar när man åker in i EU.

Köpte en digitalkamera i Malaysien och blev stoppad i tullen i Amsterdam. Fick punga ut 80 Euro.

okeej men om jag åker ifrån thailand får inte jag köpa en ipod mini där nere då och ta hem den?

  • Medlem
  • 2004-10-15 17:13

jo klart du får men tull får också betala + straffavgift om du "försöker smuggla" in den när du reser in i EU igen.

  • Medlem
  • 2004-10-15 17:42

man kan komma runt denna fåniga regel...de tar inte ut ngn avgift för begagnade saker, så det är bara att göra så att saken ser använd ut...
ta ut din ipod ur förpakningen och ha den i fickan eller nåt när du går genom tullen så är det inga problem...

  • Medlem
  • 2004-10-16 07:16

helt rätt Izze! Jag var så jävla pantad så jag hade både min gamla och nya digitalkamera + kartong i handbagaget.

Bevaka tråden