- stephan__4
- Medlem ●
varför säljer ingen dom snälla om du har en ipod mini som du vill sälja säg det till mig
För att de är så otroligt snygga? För att de har ett otroligt härligt navigeringssystem? För att de har utmärkt ljudkvalité?
Om du vill kan du köpa en för en överkomlig summa på www.apple.se
okeej men jag måste spara pengar oxå.. ska till thailand.. vad tror ni en ipod mini kostar i thailand?
okeej men jag måste spara pengar oxå.. ska till thailand.. vad tror ni en ipod mini kostar i thailand?
only 15 bat
only 15 bat
det kostar inte 15bath det e ju inte ens 5kr
hehe.. men vad tror ni en ipod mini kostar i thailand?
Billigare än i Sverige iaf.
En iPod mini kostar iaf i Hong Kong 1800 kr.
okeej men är det ungefär samma pris i hong kong som thailand?
varför sätter du inte in en köpesannons i avdelningen för köp/sälj ?!
tack för iden ska göra det
jo jag säljer min... se "säljes" forumet.
okeej vad säljer du den för?
2200:- som jag har skrivit i säljesforumet. Vv se där för detaljer.
okeej men jag vet inte om jag vill ha en rosa ipod... jag har en annan som säljer sin ipod mini som jag kanske ska köpa för 1800.. om du kommer under det priset kan jag nog köpa din ipod
ojj okeej.. men kan köpa den för 1800kr
varför säljer ingen dom snälla om du har en ipod mini som du vill sälja säg det till mig
på blocket.se så finns det en person som heter robin som ska åka till asien den 20 okt och han tar gärna emot beställningar och priset på ipod mini som han ska hämta ligger på 2000sek så säg till om du vill ha ahns email så kan jag ordna det men glöm inte o säga vad för färg du vill ha på den nämn helst två färger om den första råkar vara slut
på blocket.se så finns det en person som heter robin som ska åka till asien den 20 okt och han tar gärna emot beställningar och priset på ipod mini som han ska hämta ligger på 2000sek så säg till om du vill ha ahns email så kan jag ordna det men glöm inte o säga vad för färg du vill ha på den nämn helst två färger om den första råkar vara slut
okeej men jag ska till thailand i jull såå jag kanske hade tänkt köpa en där nere.. kostar det nått att skicka från thailand till sverige?
Glöm ej att man "måste" betala 25% i tull på momsfria elektronikartiklar när man åker in i EU.
Köpte en digitalkamera i Malaysien och blev stoppad i tullen i Amsterdam. Fick punga ut 80 Euro.
okeej men om jag åker ifrån thailand får inte jag köpa en ipod mini där nere då och ta hem den?
man kan komma runt denna fåniga regel...de tar inte ut ngn avgift för begagnade saker, så det är bara att göra så att saken ser använd ut...
ta ut din ipod ur förpakningen och ha den i fickan eller nåt när du går genom tullen så är det inga problem...