- kentarell
- Medlem ●
Har letat och letat, men förmodligen är det bara jag som är så efter som frågar det här...
Har fått en docka som ersättning för att jag fick vänta så länge på min mini. Den kom idag, jättefin är den och förmodligen väldigt praktisk, MEN: Vad exakt gör en sådan? Vad har man den till? :rolleyes:
Tacksam för svar.
Istället för en slad som du kopplar ipoden till så har du nu en cool grej att ha på skrivbordet, du har den alltså som en vanlig sladd fast det e ju coolare med en docka.
Du kan oxå koppla in streo-kablar in i dockan och sen till din stereo.
Ok givetvis så kan den ju ladda ipoden!
på ett finare sätt?
han menar att det ser snyggare ut när ipoden står i dockan än när den är kopplad till en sladd på skrivbordet....
dock kopplas dockan till sladd så du slipper juh inte sladden
men det är lite smidigare med en docka som du bara ställer ner ipoden i...
Finns inget som är så slapp som att komma hem och bara sätta ipoden i dockan. sjukt bekvämt och bra. Jag skulle inte kunna leva utan den.
dockan är ju bra att ha när man ska spela ipod-musiken i sin stereo, eftersom det line ut-gången inte har någon ljudbegränsning, som ipods egna hörlursjack har. Signalen från dockan är alltså fast, och Man ändrar volymen på stereoanläggningen...
Jag kör på det med min surroundanläggning, hur skönt som helst! Mycket bekvämare än att ha några grejjor i öronen.
Dessutom så är det ju som sagt bekvämt och snyggt också
dockan är ju bra att ha när man ska spela ipod-musiken i sin stereo, eftersom det line ut-gången inte har någon ljudbegränsning, som ipods egna hörlursjack har. Signalen från dockan är alltså fast, och Man ändrar volymen på stereoanläggningen...
Jag kör på det med min surroundanläggning, hur skönt som helst! Mycket bekvämare än att ha några grejjor i öronen.
Dessutom så är det ju som sagt bekvämt och snyggt också
Det går viist att synka med dockan! Jag gör alltid det. Lika bra som när man har sladden.
haha.. hur jävla lata är folk!?.. lide köpa en docka bara för man inte orkar trycka i sladden utan måste släppa ner den i en docka
Hur jävla snåla är folk som inte köper en docka, det är ju så jävla snyggt...
Du är bara avis...
En fråga :rolleyes: ...sitter här & gluttar på tillbehör till Ipoden på EBAY...
Vad för anslutningar har man till dockningsstationen, är det bara USB eller måste man koppla in den i strömuttaget (Blir ju genast mycket tråkigare om man beställer från staterna då)?
En fråga :rolleyes: ...sitter här & gluttar på tillbehör till Ipoden på EBAY...
Vad för anslutningar har man till dockningsstationen, är det bara USB eller måste man koppla in den i strömuttaget (Blir ju genast mycket tråkigare om man beställer från staterna då)?
Det går fint att bara ha den ansluten till USB eller FW om man hellre vill det, (OBS detta gäller endast 4G, 3G måste hja separat stöm om man kör USB tror jag iaf. )
Har letat och letat, men förmodligen är det bara jag som är så efter som frågar det här...
Har fått en docka som ersättning för att jag fick vänta så länge på min mini. Den kom idag, jättefin är den och förmodligen väldigt praktisk, MEN: Vad exakt gör en sådan? Vad har man den till? :rolleyes:
Tacksam för svar.
Vart köpte du den och hur länge fick du vänta? jag har nämligen fått vänta ett tag själv...