Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
jag har skrivit en guide om hur man göra detta... PM'at till M.Björnström och Svansbo om att lägga upp den... men inte fått något svar. Dom är väl antingen sega eller har PM'et försvunnit ut i det ödsliga internätet utan att komma fram
men kainen!
du behöver juh bara att editera en fil så har du updatera knappen istället för att trycka på återställ? :/
skummis: ok
Nee.... inte när jag kört den till mac när jag måste köra updateraren från min PC eftersom mac programmet inte e klart än... doh... formaterad till PC = fungerar både på min PC och min powerbook
På bilderna längst ner på http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=44204 tråden så har jag ändrat do not disconnect och charged loggorna.. även batteriindikatorn och scrollarna har jag bytt färg på och lite annat som inte syns på dessa bilder... grymmt värre
Assköna mätare för batteriet, men hur fungerar det? iPodens originalmätare ändras ju pixelrad för pixelrad och inte i stora steg som på bilderna
Jag har dessa bilder och de funkar.
Detta are alltså till min 3g och are när den laddar i viloläge. Då blir det ju en stor bild och jag har bara bytt ut blixten som are där som standard mot bubble.
Assköna mätare för batteriet, men hur fungerar det? iPodens originalmätare ändras ju pixelrad för pixelrad och inte i stora steg som på bilderna
på Ipod G4 är det i alla fall en bild för tom, sen 4 stycken lägen (kuber) som fylls på upp till fullt. inga linjer emellan som delar av, men den kör väl typ 5-6 pixlar åt gången som hoppar fram.
Allt har funkat jätte bra och normalt nu i 3 veckor... men så skulle jag prova att uppgradera den när man ändrar alla grejer på Device i ipod grejen.
Och då står det iPod-Service fel!
Vad har hänt och är det nån som kan berätta för mig hur man ordnar tillbaka allt!