Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Galleri =)

Tråden skapades och har fått 236 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 17:31

razmus var köpte du din itrip?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 18:02
Ursprungligen av stoffen:

razmus var köpte du din itrip?

Det var en kompis som köpte den åt mig i USA. Dessvärre verkar det som om den har gett upp på mig. Kan vara så att den har gått sönder Frågan är hur jag ska reklamera den, inte hos Apple Sverige tror jag inte iaf ;).

PS. Editera hjärnna bort bilderna när du citerar en post med bilder, blir lite jobbigt med så mycket onöndiga bilder i tråden DS.

Med all välmening
raZmus

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 17:02

min gröna lilla sak :)

jaaa här e min gröne vän

den är bäst!

Ursprungligen av stoffen:

jaaa här e min gröne vän

den är bäst!

Den ser lite Guldig ut framifrån. Lite kamelont.

Väldigt nice

  • Oregistrerad
  • 2004-09-06 19:57
Ursprungligen av THORVALD:

Den ser lite Guldig ut framifrån. Lite kamelont.

Väldigt nice

haha tack

[QUOTE="raZmus"]Fick hem lite fodral från Lajo igår. 2st zip case för Mini med tillhörande fodral för hörlurarna samt 2st zip case för min 40gb (ett exo3 och ett exo) med tillhörande fodral för hörlurar.

bra musiksmak! foo fighters är grymt bra!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-07 00:45

[QUOTE="tajroo"]

Ursprungligen av raZmus:

Fick hem lite fodral från Lajo igår. 2st zip case för Mini med tillhörande fodral för hörlurarna samt 2st zip case för min 40gb (ett exo3 och ett exo) med tillhörande fodral för hörlurar.

bra musiksmak! foo fighters är grymt bra!

Foo Fighters är ett riktigt bra band, helt klart! Sen att låten "Next Year" är titelspår till den minst lika underbara serien "Ed" gör inte saken sämre (Kuriosa: Den byttes ut som titelspår under en kortare tid men togs sedan tillbaka på tittarnas begäran).

ursäkta men jag måste säga en sak, fyfan va fula skins!

jag tycker alla skins/fodral till ipod är skitfula...
men det är juh upp till var och en...

för övrigt så har jag haft min sedans april och inte en repa... och då använder jag den varje dag och har med den nästan överallt.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 17:11

Jag ser inte dem som skins direkt utan mer som bärpåsar. När jag använder min pod har jag den inte i ett fodral helst. Att ha den i ett silikonfodral hela dagarna och alltid, varför? Varför skydda den mot repor om den ändå aldrig ska användas utan "fodralet". Jag har hellre en bärpåse som jag kan se genom.

Jag tycker om dessa eftersom ipoden fortfarande ser ut som en ipod i dem

  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 17:17

Razmus: Beställde en sån zip ifrån lajo under deras rea också, funkar knapparna och det perfekt fast zippen är på?

  • Oregistrerad
  • 2004-09-03 18:00
Ursprungligen av sajbermaku:

Razmus: Beställde en sån zip ifrån lajo under deras rea också, funkar knapparna och det perfekt fast zippen är på?

De fodralen jag använder till mig 4G är egentligen till för 3G. Därför valde jag att beställa versionen som är gjorda så att man kan ha ett silikonfodral under (exo3 eller exo). Så de passar ju inte "perfekt" vilket gör att det kan bli lite plast över om man ska scrollen genom, men det fungerar bra ändå tycker jag.

På minin passar de väldigt tight å så, viket gör att plasten är sträckt och det funkar prima att scrolla genom. Möjligen att man får applicera något hårdare tryck än normalt, men det är inga som helst problem. Fodralet till hörlurarna är bara för sött.

Mina Ögonstenar

Mina Skönheter

Ursprungligen av dempan:

Mina Skönheter

BT roxxar.. i vi ses i sommar hälsar han till två av mina kompisar Nima och Emma LA.. ganska fett

Ursprungligen av erreth:

BT roxxar.. i vi ses i sommar hälsar han till två av mina kompisar Nima och Emma LA.. ganska fett

kanske,vad är "vi ses i sommar"
dom gör bra musik iaf

Varför kunde inte apple använt samma färg på G4:ans hjul som på G3:ans. Underbart vit istället för fult grå.

håller facktiskt med (gillar g3 mer)

  • Medlem
  • 2004-09-18 17:47
Ursprungligen av skarpen:

Fina grejer. Vad är det för högtalare, dem har jag aldrig sett tidigare.

/majk

fan va snygga grejer :)!

inget man hittar på marken direkt

Creative iTrigue, finns på Applestore. Grymt ljud..

Hur lägger man en bild till sitt namn?

Hur lägger man en bild till sitt namn?

  • Medlem
  • 2004-09-27 11:22

okay!
Här är en bild på min tillsammans med några leksaker jag lekte med för ca 20 år sedan (Kenner StarWars-figurer från 1978 resp. 1981).

Sortera efter efternamn

Hur får jag artisterna att sorteras efter efternamn?
Så att tex Bob Dylan ligger under D och inte B...

  • Medlem
  • 2004-09-25 19:41
Ursprungligen av the Outsider:

Hur får jag artisterna att sorteras efter efternamn?
Så att tex Bob Dylan ligger under D och inte B...

Varför frågar du sådant i denna tråden? Denna tråd är tillför att visa ipod bilder i! SKärpning!

Ursprungligen av Arkie:

Varför frågar du sådant i denna tråden? Denna tråd är tillför att visa ipod bilder i! SKärpning!

Märket förstörde alt

  • Medlem
  • 2005-01-01 14:30

min ipod............

fin va?

  • Medlem
  • 2005-01-01 15:00

och det här är min riktiga ipod

med itrip.

Ursprungligen av jali:

med itrip.

Den där grejen bakom äger. fyfan va het

^^

Bevaka tråden