Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken färg är din ipod mini?

Tråden skapades och har fått 107 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-03 02:06

Jag beställde min gröna skönhet igår från Apple store, så den bör dyka upp om ca två veckor.

Det blir förövrigt min första Apple produkt. Jag tror att jag redan är förälskad i den

Jag har en rosa, men det var bara för att butiken där jag köpte den bara hade rosa och blå, och den blå tycker jag känns rätt beige. Helst hade jag köpt en grön, eller kanske en gul.

Synd att du inte gjorde den här tråden till en omröstning. Det går inte att ändra i efterhand va?

Stort grattis till ditt köp iaf. Minin är en alldeles utmärkt produkt, på alla punkter utom batteritiden och lurarna. Lurarna går ju att åtgärda, och batteritiden påverkar ju inte alla lika, du kanske inte kommer att använda din nya kärlek lika långa perioder som jag.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-03 03:59

Batteritiden orar mig en aning, men jag tror jag klarar mig. Jag tänker inte använda orginalurarna. Har redan ett par Koss The Plug

Ursprungligen av Smirf:

Batteritiden orar mig en aning, men jag tror jag klarar mig. Jag tänker inte använda orginalurarna. Har redan ett par Koss The Plug

Ah... Ett par såna har jag också beställt (Telia fördel, fick dom gratis...).

  • Oregistrerad
  • 2004-11-03 06:55

En rosa, framför allt för att det var den enda som fanns, men nu gillar jag förgen skarpt. Den känns mer lila ibland om man tittar på den från sidan i skum belysning....

  • Medlem
  • 2004-11-03 07:55
Ursprungligen av Micke:

En rosa, framför allt för att det var den enda som fanns, men nu gillar jag förgen skarpt. Den känns mer lila ibland om man tittar på den från sidan i skum belysning....

Blått är flott. Gillar min vackra blåa mini.

Bäst hade givetvis varit om den hade gått att få i blåvitt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-03 10:08

Håller mig till min vackra silvriga ;), men BlåVitt hade inte vart fel

silver är helt klart stilrenast!

  • Medlem
  • 2004-11-03 12:03
Ursprungligen av minipod:

silver är helt klart stilrenast!

...och tråkigast:P

Har en blå, kan inte tänka mig någon annan nu snart tre månader efter köpet.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-03 12:15
Ursprungligen av minipod:

silver är helt klart stilrenast!

Eller hur

Välkommen hit smirf. Hoppas att du komer att trivas här på ipod.se!

På iPod.se kan du enkelt göra omröstningar genom att välja detta alternativ när man skapåar tråden.

Denna tråd hade säkert fungerat bättre som en omröstning där man direkt kan se resultatet.

Mvh.

Olof Wahlberg

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-11-03 13:39
Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Detta borde ju varit en omröstnings tråd...

Det var min första tråd här, och jag var osäker hur man gjorde en omröstning.

SILVER :eek:

  • Medlem
  • 2004-11-06 18:25

Grön, definitivt den snyggaste!

Jag har en silver (fick den i födelsedagspresent) men jag hade nog valt en rosa om jag köpt den själv, roligare om man har en lite udda färg ju....

Jo, jag har köpt en sliver jag! Ingen gravyr, men en helvetisk fin spelare! jag är nöjder jag. En iPod mini 6 gb... håller fortfarande på att upptäcka den, blir nöjdare för var dag...

Grön!

Först tyckte den gröna var gräslig när jag såg bilder på nätet, men sen mognade den på något vis och när det blev dags att beställa blev det en grön. Jag har inte ångrat mig en sekund, snarare tvärt om, det är skit-läcker!!

Grön såklart!

en BLÅ, såklart!!

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-24 01:01

Min är självklart grön. mitt sovrum är grönt och vitt så den passar perfect när den står brevid sängen i dockan

  • Medlem
  • 2005-01-04 10:04

Jag har en rosa, det var den enda som fanns kvar.

Men den är rätt snygg faktiskt

Tunt ljud!

Tjenare!

Har en blå... helt rätt tycker jag...
Men är det någon mer än jag som har problem med att ljudet inte lever upp till förväntningarna!!! Jag har provat lite olika eq-inställningar men tycker ljudet blir tunt...
Vad göra???

/Chris

Ursprungligen av CHRISBABOA:

Tjenare!

Har en blå... helt rätt tycker jag...
Men är det någon mer än jag som har problem med att ljudet inte lever upp till förväntningarna!!! Jag har provat lite olika eq-inställningar men tycker ljudet blir tunt...
Vad göra???

/Chris

Lås upp den o kör på lite högre volym så vaknar den.

Ursprungligen av christianf:

Lås upp den o kör på lite högre volym så vaknar den.

Sorry... men jag är färsk ipod-user vad menar du med "lås upp den"???

/Chris

Ursprungligen av CHRISBABOA:

Sorry... men jag är färsk ipod-user vad menar du med "lås upp den"???

/Chris

De iPods som säljs inom EU har en volymspärr. Om man tar bort spärren blir ljudet markant bättre när man kan dra på lite granna ... med volymspärren var jag tvungen att maxa volymen med mina PortaPro, inomhus (!). Om du söker i forumet hittar du säkert hur man går tillväga.

Ursprungligen av jonasy:

De iPods som säljs inom EU har en volymspärr. Om man tar bort spärren blir ljudet markant bättre när man kan dra på lite granna ... med volymspärren var jag tvungen att maxa volymen med mina PortaPro, inomhus (!). Om du söker i forumet hittar du säkert hur man går tillväga.

Tackar... tackar!!
Jo jag har läst om hur detta ska ske, får fixa detta för att få ett bättre ipod-liv ...

/Chris

ja har en silvrig mini.....ville igentligen ha en grön men de hade bara silvriga

RÅÅÅsa!

Har beställt en rosa och är redan förälskad - men den skickas nog inte förens om två dagar :(. Jag är väldigt nyfiken på klickhjulet...

Lutar nog åt att det är ipoden som får sova brevid mig och itne sambon

  • Medlem
  • 2005-01-03 20:02

Jag beställde min Ipod mini i förigår i blå väntar nu

Jag har en rosa, helt klart den coolaste för den känns annorlunda men ändå snygg

Bevaka tråden