Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken färg är din ipod mini?

Tråden skapades och har fått 107 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-01-03 21:29

Mitt första inlägg!

Tja!

har beställt en guldig ipod mini med mitt namn ingraverat! Tyckte guld det verkade coolt, och kanske inte så vanligt.

sådär! första inlägget!

Per

Grön. Den färgen har varit given sedan första gång jag såg den.

Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver Silver

Beställde en blå i söndags men ringde precis dit så de ändra den till en rosa Kul med lite färg jö!

silver. funderade fram och tillbaka både på blå och grön, men silver kändes mest neutralt och naturligt, och jag ångrar mig inte. den är så söt så

  • Medlem
  • 2005-01-04 19:23

Silver

  • Oregistrerad
  • 2005-01-09 22:40

Som ägare av en större iPod måste jag säga att denna tråd är totalt meningslöst. Men mycket av det jag skriver är också det så

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-01-11 18:03

Fick en silver för en halvtimme sedan!

Laddar!

Rosa. Så överlägset snyggast.

Min är silver..med mitt namn ingraverat. Jag har alltid tyckt om silver och pastellfärger är inte riktigt min grej... Så det kändes ganska sjävklart. Tur att föräldrarna tänkte likadant, för jag fick den nämligen i julklapp

Jag önskade mig en silver men jag fick en blå. Men jag är inte missnöjd för det, blått är faktiskt jäkligt snyggt också. Dock var inte min graverad

Silver så klart!
Den ser ju lyxigast ut.

  • Medlem
  • 2005-01-08 01:24

Jag har en blå liten krabat..

Valde mellan rosa och grön, valde rosa.

Den är så söt!

Nej, men jag har börjat se skönhet i alla färger på iPodsen nu så jag funderar på att byta runt lite, alltså köpa, använda 3 månader sen sälja. Det blir ju ett år, sen så behåller man den sista färgen.
Låter itne det grymt?

Ursprungligen av minipod:

Nej, men jag har börjat se skönhet i alla färger på iPodsen nu så jag funderar på att byta runt lite, alltså köpa, använda 3 månader sen sälja. Det blir ju ett år, sen så behåller man den sista färgen.
Låter itne det grymt?

Det låter som en idé från en typisk djurgårdsbrat personligen hade jag aldrig haft råd. hade hellre spenderat pengar som man förlorar på annat, t.ex. en powerbook 12"

Rosa -- vilken ljuvlig färg. Classy, söt och fräck på samma gång.

  • Medlem
  • 2005-01-09 18:59

grön och stolt

fääärg

allt utom guld!
Valde mellan en rosa och en grön...men de hade bara rosa inne...så det fick bli det! Den är jättefin faktsikt!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-13 19:02

Silver!!!!

min är silver helt klart den snyggaste

  • Oregistrerad
  • 2005-04-15 18:55

BLÅ! den blåa färgen på iPod mini G2 är så j*vla snygg!

Ursprungligen av Joey:

BLÅ! den blåa färgen på iPod mini G2 är så j*vla snygg!

samma här!

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-04-15 19:05

Min är rosa...

  • Medlem
  • International user
  • 2005-04-16 03:21

http://spiken.spymac.net/workspace/ipod.jpg

Grön, grön, som kärleken. (sjunger)

  • Oregistrerad
  • 2005-04-18 21:50
Ursprungligen av Smirf:

Jag beställde min gröna skönhet igår från Apple store, så den bör dyka upp om ca två veckor.Det blir förövrigt min första Apple produkt. Jag tror att jag redan är förälskad i den

Jag har beställt en Blå Hoppaa att den kommer snart :rolleyes:

Grönt förståss. Naturens färg, lugnets färg, vacker färg.

Zappamania

jag har skickat efter en grön liten skönhet, längtar lite smått!!

Min iPod är, silren, vacker, underbar, skimmrande, bedårande samt silvrig

Min iPod är grön, en ljuvlig skapelse med underbart ljud och samarbetsvillig till tusen. Jag är en relativt gammal "tant" som gillar att tillbringa någon timma med musiken i min iPod.

Bevaka tråden