Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min är silver..med mitt namn ingraverat. Jag har alltid tyckt om silver och pastellfärger är inte riktigt min grej... Så det kändes ganska sjävklart. Tur att föräldrarna tänkte likadant, för jag fick den nämligen i julklapp
Nej, men jag har börjat se skönhet i alla färger på iPodsen nu så jag funderar på att byta runt lite, alltså köpa, använda 3 månader sen sälja. Det blir ju ett år, sen så behåller man den sista färgen.
Låter itne det grymt?
Nej, men jag har börjat se skönhet i alla färger på iPodsen nu så jag funderar på att byta runt lite, alltså köpa, använda 3 månader sen sälja. Det blir ju ett år, sen så behåller man den sista färgen.
Låter itne det grymt?
Det låter som en idé från en typisk djurgårdsbrat personligen hade jag aldrig haft råd. hade hellre spenderat pengar som man förlorar på annat, t.ex. en powerbook 12"
Jag beställde min gröna skönhet igår från Apple store, så den bör dyka upp om ca två veckor.Det blir förövrigt min första Apple produkt. Jag tror att jag redan är förälskad i den
Jag har beställt en Blå Hoppaa att den kommer snart :rolleyes:
Min iPod är grön, en ljuvlig skapelse med underbart ljud och samarbetsvillig till tusen. Jag är en relativt gammal "tant" som gillar att tillbringa någon timma med musiken i min iPod.