Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej alla ipodar!
Tänkte höra med er ang ipod skydd. När man kollat runt lite i forumet så läser man ofta att många har repor i sina ipods och det vill jag absolut inte ha i min som kommer under denna vecka. Klarar man sej utan nått sorts skydd eller är det vettigt o köpa ett. (I så fall vilket skydd?). Eller är det bara så att folk inte är försiktiga
mvh Jokke
Jag har ett paket iSocks, dom är heta. Tycker du att 300 spänn är för dyrt för några par strumpor så kan du ju alltid be mamma eller farmor att sticka några åt dig.
Jag har ett paket iSocks, dom är heta. Tycker du att 300 spänn är för dyrt för några par strumpor så kan du ju alltid be mamma eller farmor att sticka några åt dig.
Louis Vuitton, Mulberry, mfl har gjort fodral till ipod. Louis Vuitton går loss på 1800 haha.. men fan.. det e hett som fan www.louisvuitton.com. Jag har haft min ipod i en dag och har redan fått repor på skärmen Kan man fixa det på ngt sätt?
Louis Vuitton, Mulberry, mfl har gjort fodral till ipod. Louis Vuitton går loss på 1800 haha.. men fan.. det e hett som fan www.louisvuitton.com. Jag har haft min ipod i en dag och har redan fått repor på skärmen Kan man fixa det på ngt sätt?
det där fodralet var riktigt fult och kostade 1800 dessutom (då föredrar jag isock:p )
Har just beställt Pod shield från trendygeek... Ska se hur det verkar! Men de verkar iaf passa mej väldigt bra.. vill inte ha något fodral som gör iPoden större än vad den redan är osv. Dessutom har jag inte lyckats hitta något skydd ännu som gör att iPoden fortsätter att se lika exklusiv ut. iSkin osv. verkar göra att iPoden ser plastig ut... Gillas inte! Får se hur det går med pod shield
Jag gjorde så att jag skrapade bort texten på skyddsplasten (som iPoden låg i när jag fick den) och gjorde jag hål för hörlurar och docknings porten. Och igår köpte jag ett iSkin Evo2 från teknikmagasinet.
Det är ett väldigt bra silikon fodral enligt mig.
Jag gjorde så att jag skrapade bort texten på skyddsplasten (som iPoden låg i när jag fick den) och gjorde jag hål för hörlurar och docknings porten. Och igår köpte jag ett iSkin Evo2 från teknikmagasinet.
Det är ett väldigt bra silikon fodral enligt mig.
Jag har skrapat bort texten (Dont steel music) på min plast, den 16 juni, plasten är fortfarande på..