Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skydda sin ipod?

Tråden skapades och har fått 25 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla ipodar!
Tänkte höra med er ang ipod skydd. När man kollat runt lite i forumet så läser man ofta att många har repor i sina ipods och det vill jag absolut inte ha i min som kommer under denna vecka. Klarar man sej utan nått sorts skydd eller är det vettigt o köpa ett. (I så fall vilket skydd?). Eller är det bara så att folk inte är försiktiga
mvh Jokke

iPod Socks, jag skulle kunna tänka mig att de är najs

iPod Socks är härliga, jag köpte en av min kompis som tyckte 5 va för många.

okej. går såna att köpa på ipodstoer. här på hemsidan ?

  • Medlem
  • 2005-01-09 22:18

iskin e bra oxå...
både sockorna och iskin kan man köpa på apple store

Jag har ett paket iSocks, dom är heta. Tycker du att 300 spänn är för dyrt för några par strumpor så kan du ju alltid be mamma eller farmor att sticka några åt dig.

  • Medlem
  • 2005-01-09 22:29
Ursprungligen av milk_billy:

Jag har ett paket iSocks, dom är heta. Tycker du att 300 spänn är för dyrt för några par strumpor så kan du ju alltid be mamma eller farmor att sticka några åt dig.

hahahahah lol..... kanske man skulle göra

Jag rekommenderar iSkin evo, sockor eller podsleevez. Eller Podshield, som är en plast som du fäster på baksidan.

Har applestore alla färger på iskin mini???

  • Medlem
  • 2005-01-10 16:25

Finns Pod Sheild att köpa nånstans i Sverige (eller sida utomlands som levererar till Sverige)?

Jag har i och för sig hört mycket positivt om iSkin Evo, men den gör ju iPoden så mycket fulare...

Ursprungligen av Ello:

Finns Pod Sheild att köpa nånstans i Sverige (eller sida utomlands som levererar till Sverige)?

Jag har i och för sig hört mycket positivt om iSkin Evo, men den gör ju iPoden så mycket fulare...

Finns på Macoteket (direkt länk)

Huvudsida www.macoteket.se

  • Medlem
  • 2005-01-15 12:22
Ursprungligen av dahlborg:

Finns på Macoteket (direkt länk)

Huvudsida www.macoteket.se

Schyst! 99 spänn var ju inte så blodigt heller.

Ursprungligen av Ello:

Schyst! 99 spänn var ju inte så blodigt heller.

Nja nu följde ju inte min cookie med om momsinställning på sidan, 124 bagis kostar den.
Men det är ju å andra sidan inte så farligt det heller.

Louis Vuitton, Mulberry, mfl har gjort fodral till ipod. Louis Vuitton går loss på 1800 haha.. men fan.. det e hett som fan www.louisvuitton.com. Jag har haft min ipod i en dag och har redan fått repor på skärmen Kan man fixa det på ngt sätt?

Ursprungligen av Gustafo:

Louis Vuitton, Mulberry, mfl har gjort fodral till ipod. Louis Vuitton går loss på 1800 haha.. men fan.. det e hett som fan www.louisvuitton.com. Jag har haft min ipod i en dag och har redan fått repor på skärmen Kan man fixa det på ngt sätt?

Gucci har också ett iPod case.

http://www.vuitton.com/en/catalog/detail.jhtml?productId=prod650079

http://www.gucci.com/uk/uk-english/uk/fall-winter-04/gifts/view_iPodcases.html

LyxCase är fräna.

Jag tycker helt klart att LV-fodralet e snyggast. särskillt i nomadlädret! chof-chof me betalkortet och så e man 2 papp fattigare

  • Medlem
  • 2005-01-11 18:58
Ursprungligen av Gustafo:

Louis Vuitton, Mulberry, mfl har gjort fodral till ipod. Louis Vuitton går loss på 1800 haha.. men fan.. det e hett som fan www.louisvuitton.com. Jag har haft min ipod i en dag och har redan fått repor på skärmen Kan man fixa det på ngt sätt?

det där fodralet var riktigt fult och kostade 1800 dessutom (då föredrar jag isock:p )

ska köpa pod shield från trendy geek... kan ge utlåtande om dem sen om ni vill...

  • Oregistrerad
  • 2005-01-11 08:25

Jag har podsleevz.

Det är sämst. Men det går att tvätta

Ska få DC's nya med min nya iPod. Hoppas det är bättre.

//C

Nån som har någon erfarenhet av att tvätta iSocks? Vågar man köra dom i maskinen??

Ursprungligen av milk_billy:

Nån som har någon erfarenhet av att tvätta iSocks? Vågar man köra dom i maskinen??

Vad är de gjorda av?
Antagligen går det bra. Testa med liknande färger (de kanske färgar av sig) på 40°.

Har just beställt Pod shield från trendygeek... Ska se hur det verkar! Men de verkar iaf passa mej väldigt bra.. vill inte ha något fodral som gör iPoden större än vad den redan är osv. Dessutom har jag inte lyckats hitta något skydd ännu som gör att iPoden fortsätter att se lika exklusiv ut. iSkin osv. verkar göra att iPoden ser plastig ut... Gillas inte! Får se hur det går med pod shield

  • Oregistrerad
  • 2005-01-16 17:18

Jag gjorde så att jag skrapade bort texten på skyddsplasten (som iPoden låg i när jag fick den) och gjorde jag hål för hörlurar och docknings porten. Och igår köpte jag ett iSkin Evo2 från teknikmagasinet.
Det är ett väldigt bra silikon fodral enligt mig.

Ursprungligen av pite_jacke:

Jag gjorde så att jag skrapade bort texten på skyddsplasten (som iPoden låg i när jag fick den) och gjorde jag hål för hörlurar och docknings porten. Och igår köpte jag ett iSkin Evo2 från teknikmagasinet.
Det är ett väldigt bra silikon fodral enligt mig.

Jag har skrapat bort texten (Dont steel music) på min plast, den 16 juni, plasten är fortfarande på..

Exakt 7 månader senare!

Bland dagens trender så borde man väl kunna låta naturen personifiera sin iPod - dvs strunta i skydd... (Jag syftar på t ex jeans, möbler mm...)

Ursprungligen av kaiko555:

Bland dagens trender så borde man väl kunna låta naturen personifiera sin iPod - dvs strunta i skydd... (Jag syftar på t ex jeans, möbler mm...)

Hehe, helst inte repar ju sönder sej hur fort som helst om man inte är varsam

1
Bevaka tråden