- Gäst
- Oregistrerad ●
Med risk för att denna tråd ändå kan bli stängd så startar jag den.
Jag menar. Vi är många medlemmar. Och att en iPod.se tröja låter självklart.
Så denna tråd är till förslag ni själva ritat osv.
Och också för att visa ert intresse
Sist men inte minst förslag med slogans också
//C
Hade inget att göra.
Ett förslag. Med en dålig slogan
Vänster fram. Höger bak
//C
Gillar framsidan starkt! Tycker dock att texten "vi vet mer om...." borde tas bort och ersättas med ens nickname någon irc-kanal eller annan kontaktinfo
skippa slogan, o gör loggan mindre o sätt den mer mot höger.
känns så vanligt med en stor logga centrerat.
Jag gillar den stora loggan i mitten. En mindre logga flyttad åt sidan känns mer som en reklamtröja för ett företag.
det är sant... det här är ju i själva verket bara en reklamtröja för ett forum.
Hehe, just därför.
Eller så kan vi vara annorlunda och gra den snygg. Och detta var ett förslag eftersom ni inte ger så många förslag så tycker jag det är fel att racka ned för mycket
och Minipod:
tack, de bästa idéerna komemr efter 3 på natten
//C
Tycker det är ett bra förslag, stor logga, more is more!
Archduk, var hittade du bilden på tröjorna? Du får gärna lägga upp dem i höga upplösningar om du har...
Nej det är just grejjen.
Och nej det har jag inte. Ska fortsätta rita på några idéer
Själva "tröjorna" de vita. Tog jag bara från en site. Som sagt bara förslag. Det enda behövs när vi hittat rätt är en grym jäkel på Illustrator
//C
Jag vet mer är ju ännu bättre, men kostnadsmässigt är namn oförsvarbart. Vi får se vad chefen säger också
Vad är det du vill ha omgjort i illustrator arch? JAg har inte PB hemma nu men så fort jag får hem den kan jag pula om jag har tid
/mvh Olof
Jag vet mer är ju ännu bättre, men kostnadsmässigt är namn oförsvarbart. Vi får se vad chefen säger också
Vad är det du vill ha omgjort i illustrator arch? JAg har inte PB hemma nu men så fort jag får hem den kan jag pula om jag har tid
/mvh Olof
Mja jag vet inte. Det som passar.
Logon som EPS behöver vi.
//C
Som sagt, Björnström har planer på att göra tröjor...