- jlw
- Medlem ●
Ironi eller ej, så gillar inte folk att den inte har någon display. Vilket jag tycker är bogus.
Om folk inte gillade det så skulle dom inte beställa den... och riktigt så verkar det ju inte vara. Finns ett fåtal som gnäller väldigt tror jag och det är dom som märks
På tal om hack så testade jag faktiskt att flytta min iPod Shuffle från en PC till en annan och använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra. Funkade utmärkt!
/BonneSwe
Tja! Vad är SharePod för något?
Tja! Vad är SharePod för något?
i och med att BonneSwe skrev "använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra" skulle man ju kunna tänka sig att han flyttade över musikfiler från PC till en annan...
eller vad tror du?
i och med att BonneSwe skrev "använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra" skulle man ju kunna tänka sig att han flyttade över musikfiler från PC till en annan...
eller vad tror du?
Det stämmer bra det. Det går naturligtvis att göra genom att visa "gömda filer", men detta lilla program gör att man slipper ändra i inställningarna på den datorn man kopplar ipoden till. Jag kan enkelt flytta spellistor och allt till vilken dator jag vill.
/BonneSwe
Det stämmer bra det. Det går naturligtvis att göra genom att visa "gömda filer", men detta lilla program gör att man slipper ändra i inställningarna på den datorn man kopplar ipoden till. Jag kan enkelt flytta spellistor och allt till vilken dator jag vill.
/BonneSwe
Hej igen! Vart kan man ladda ner detta trevliga program? Är det den dator man ska lägga in filerna på som det behöver installeras på?
Hej igen! Vart kan man ladda ner detta trevliga program? Är det den dator man ska lägga in filerna på som det behöver installeras på?
Jisses. Har du aldrig hört talas om Google?
Om folk började använda hjärnan mer så skulle spammtrådar att vara som bortblåsta.
Jisses, lite lagom trevlig ton kan vi väl ändå ha! Hahaha
Vad är spamvarning på om inte en massa klagomål på andras slöhet/okunskap!?!
Mitt tips för all ovärderlig info om iPod-program till både mac och windows är att läsa rescensioner på: http://www.ipodlounge.com
...där du naturligtvis kan ladda ner all programvara också!
/BonneSwe - *som också är lat ibland*
Order Date 13/01/2005 07:28 AM GMT
26/01/2005 Shipped
Den är i Örebro nu...
Någon som beställde sin shuffle runt den
Order Date
18/01/2005
06:47 PM GMT
som fått den skickad?
Min ska ksickas den
On or before
08/02/2005
ooh, läskigt!
Order Date
18/01/2005
06:47 PM GMT
On or before
22/02/2005
bestälde samma minut.. hehe
men har ingen anning om varför min skulle dröjja 14 dagar mer än din
eller vad tror du?
Du behöver ju inte vara sarkastisk... ställde bara en oskyldig fråga. Fattade väl vad det handlar om men ville veta lite mer om programmet och vart man kan ladda ner det.