Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shuffle hack :)

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-01-17 21:09

Tror ni det kommer komma hack till denna otroligt snygga mp3spela, som det finns det ipod mini och de andra. jag vill ha en shuffle nu

  • Oregistrerad
  • 2005-01-17 21:14

Vad menar du for hack da isf?

  • Medlem
  • 2005-01-17 21:57
Ursprungligen av raZmus:

Vad menar du for hack da isf?

Haha. Jag vet inte, eller någon frän mod av någon slag..

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-17 22:02

har hört om att det ska komma en hack som låser upp en gömd skärm på den. apple vill bara se hur långt de kan dra skämtet om en ny mp3spelare utan skärm.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-17 22:05
Ursprungligen av erik:

har hört om att det ska komma en hack som låser upp en gömd skärm på den. apple vill bara se hur långt de kan dra skämtet om en ny mp3spelare utan skärm.

Gömd. jaha. där ja

//C

Hahaha klockren satir Erik

Återigen så klagar folk på saknaden av skärmen. I min mening så gör spelaren sig bättre utan skärm, det är ju grunden på hela konceptet med shuffle.

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-01-19 10:03
Ursprungligen av Rillerou:

Återigen så klagar folk på saknaden av skärmen. I min mening så gör spelaren sig bättre utan skärm, det är ju grunden på hela konceptet med shuffle.

Kan du inte avläsa ironin i inläggen?

Ursprungligen av kainen:

Kan du inte avläsa ironin i inläggen?

Ironi eller ej, så gillar inte folk att den inte har någon display. Vilket jag tycker är bogus.

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-01-21 07:41
Ursprungligen av Rillerou:

Ironi eller ej, så gillar inte folk att den inte har någon display. Vilket jag tycker är bogus.

Om folk inte gillade det så skulle dom inte beställa den... och riktigt så verkar det ju inte vara. Finns ett fåtal som gnäller väldigt tror jag och det är dom som märks

På tal om hack så testade jag faktiskt att flytta min iPod Shuffle från en PC till en annan och använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra. Funkade utmärkt!

/BonneSwe

Hmm min skivspelare har ingen display.....

  • Oregistrerad
  • 2005-01-24 21:30
Ursprungligen av bhagert:

Hmm min skivspelare har ingen display.....

SE PÅ FAN!!

//C

  • Medlem
  • 2005-01-23 16:23

Vad är "SharePod"?

Ursprungligen av BonneSwe:

På tal om hack så testade jag faktiskt att flytta min iPod Shuffle från en PC till en annan och använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra. Funkade utmärkt!

/BonneSwe

Tja! Vad är SharePod för något?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-23 16:46
Ursprungligen av Neo22:

Tja! Vad är SharePod för något?

i och med att BonneSwe skrev "använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra" skulle man ju kunna tänka sig att han flyttade över musikfiler från PC till en annan...
eller vad tror du?

Ursprungligen av erik:

i och med att BonneSwe skrev "använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra" skulle man ju kunna tänka sig att han flyttade över musikfiler från PC till en annan...
eller vad tror du?

Det stämmer bra det. Det går naturligtvis att göra genom att visa "gömda filer", men detta lilla program gör att man slipper ändra i inställningarna på den datorn man kopplar ipoden till. Jag kan enkelt flytta spellistor och allt till vilken dator jag vill.

/BonneSwe

  • Medlem
  • 2005-01-23 22:03

Tack för svar!

Ursprungligen av BonneSwe:

Det stämmer bra det. Det går naturligtvis att göra genom att visa "gömda filer", men detta lilla program gör att man slipper ändra i inställningarna på den datorn man kopplar ipoden till. Jag kan enkelt flytta spellistor och allt till vilken dator jag vill.

/BonneSwe

Hej igen! Vart kan man ladda ner detta trevliga program? Är det den dator man ska lägga in filerna på som det behöver installeras på?

Ursprungligen av Neo22:

Hej igen! Vart kan man ladda ner detta trevliga program? Är det den dator man ska lägga in filerna på som det behöver installeras på?

Jisses. Har du aldrig hört talas om Google?

www.google.se

Om folk började använda hjärnan mer så skulle spammtrådar att vara som bortblåsta.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-23 22:31
Ursprungligen av Rillerou:

Jisses. Har du aldrig hört talas om Google?

www.google.se

Om folk började använda hjärnan mer så skulle spammtrådar att vara som bortblåsta.

WORD!
för mycket lata mähän på formuet.

Jisses, lite lagom trevlig ton kan vi väl ändå ha! Hahaha
Vad är spamvarning på om inte en massa klagomål på andras slöhet/okunskap!?!

Mitt tips för all ovärderlig info om iPod-program till både mac och windows är att läsa rescensioner på: http://www.ipodlounge.com

...där du naturligtvis kan ladda ner all programvara också!

/BonneSwe - *som också är lat ibland*

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-25 00:51
Ursprungligen av BonneSwe:

Jisses, lite lagom trevlig ton kan vi väl ändå ha! Hahaha

jo. dessvärre har inte folk så bra självdistans, så de tar allt på allvar

  • Medlem
  • 2005-01-25 01:30

Någon som beställde sin shuffle runt den

Order Date
18/01/2005
06:47 PM GMT

som fått den skickad?

Min ska ksickas den

On or before
08/02/2005

Order Date 13/01/2005 07:28 AM GMT
26/01/2005 Shipped

Den är i Örebro nu...

  • Medlem
  • 2005-01-29 13:13
Ursprungligen av jlw:

Någon som beställde sin shuffle runt den

Order Date
18/01/2005
06:47 PM GMT

som fått den skickad?

Min ska ksickas den

On or before
08/02/2005

ooh, läskigt!

Order Date
18/01/2005
06:47 PM GMT

On or before
22/02/2005

bestälde samma minut.. hehe
men har ingen anning om varför min skulle dröjja 14 dagar mer än din

  • Medlem
  • 2005-02-07 00:31
Ursprungligen av FOF:

ooh, läskigt!

Order Date
18/01/2005
06:47 PM GMT

On or before
22/02/2005

bestälde samma minut.. hehe
men har ingen anning om varför min skulle dröjja 14 dagar mer än din

Skumt...

Min har inte skickats än.. bläää

  • Medlem
  • 2005-01-23 22:02

hmm?

Ursprungligen av erik:

i och med att BonneSwe skrev "använde "SharePod" för att enkelt flytta över musikfiler till den andra" skulle man ju kunna tänka sig att han flyttade över musikfiler från PC till en annan...
eller vad tror du?

Du behöver ju inte vara sarkastisk... ställde bara en oskyldig fråga. Fattade väl vad det handlar om men ville veta lite mer om programmet och vart man kan ladda ner det.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-21 22:10

vaaa har du en ipod shuffle pfft vad fubbigt min kommer den 20 feb

Ursprungligen av maggan:

vaaa har du en ipod shuffle pfft vad fubbigt min kommer den 20 feb

Du kommer att bli stört-nöjd!!!
Gillar den mer än min Mini faktiskt!!
/BonneSwe

  • Oregistrerad
  • 2005-01-22 18:42

jo det kommer jag säkert men vart fick du tag på en så fort

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 15:31

jag beställde den 13 o betalade via giro den 15jan sen stog det på mitt mejl att jag skulle få den 17 feb plus lev. dagar men idag kom de o knackade på min dörr o levererad min ipod shuffle så lite paff blev jag

Bevaka tråden