- didier
- Medlem ●
De verkar dock banta bort en del tillbehör såsom docka och ev. av-sladden till ipod photo..
Sicken tur man har. Tänkte beställt en 40Gb idag men tvekade. Nu ligger en 30Gb Photo bra till. Vad tror ni, kan man vänta sig fler nyheter? Eller tror ni detta utbud står sig ett tag nu?
40Gb verkar utgått helt.
Jag kan förstå det...hur länge sedan köpte du din photo?
Men du får väl iaf unna dig med att du har Docka, Av-kabel och firewire....(om det nu är någon tröst)
//Jakob
Och de extra 10 gigen.
Kan ju glädja mig åt att jag har en limiterad upplaga
//C
*edit*
är det ny högre upplösning??
*edit*
Jag känner mig dum i huvudet
//C
Du också??
(Fick dessutom b.la. en Belkin Media Reader nu på min födelsedag 24/2)
Usch!! Just nu ägnar jag timmarna fram till nästa generation iPod med att räkna min limiterade utgåvas fördelar..... stackars mig.... Apple skulle ha stryk
/Hampe
Dom har sänkt priset på Ipod 20gb också till 2995kr!
Så grymt surt, för jag har nyss beställt en sådan modell fast då för 3150kr!
jaja, 150kr är väl inte hela världen!
Har för övrigt inte fått den ännu, trots att jag beställde för över en vecka sen.
Dom har sänkt priset på Ipod 20gb också till 2995kr!
Så grymt surt, för jag har nyss beställt en sådan modell fast då för 3150kr!
jaja, 150kr är väl inte hela världen!
Har för övrigt inte fått den ännu, trots att jag beställde för över en vecka sen.
Till 2775kr har de väl sänkt har jag för mig...
//Jakob
Varför står det på apple.com att en Ipod 20gig kostar 299$ vilket måste vara runt 2100-2200 kr men på den svenska hemsidan står det att den kostar ca 2900kr. Är det så att hemsidan inte har hunnit med att uppdatera eller är det någonting annat som jag har missat?
Varför står det på apple.com att en Ipod 20gig kostar 299$ vilket måste vara runt 2100-2200 kr men på den svenska hemsidan står det att den kostar ca 2900kr. Är det så att hemsidan inte har hunnit med att uppdatera eller är det någonting annat som jag har missat?
Nej det är så... appel kan ju inte ändra priserna efter varje förändring i Valutakurserna :rolleyes:
Nix!
Följer inte båda kablarna med?!?
Förlåt om jag var otydlig...iPod mini menade jag och photo förstås :rolleyes:
ingen fara mannen!
OT: Hur lång tid tog det för er att få eran iPod levererad då?
Har som sagt väntat i en vecka...
Min iPod G4 20 GB tog 5 arbetsdagar+2 helgdagar...jag beställde den en lördag och den kom på fredagen.
//Jakob
På priserna i U.S.A. måste ni för det första lägga på 10% i amerikansk skatt, sedan svensk moms... Frakt?
Mja, dom betalar väl "californian tax", ligger väl på 6%. Sen att det skulle kosta mer att skicka till usa än till sverige är ju lite tveksamt, allt sköts väl i asien?
men dom räknar inte med det. är väl inte så svårt att förstå att vi i sverige har högre moms? om folk slutar rösta på sossarna kanske du skulle kunna köpa din ipod 20gb några hundralappar billigare.
Det har knappast med sveriges moms att göra då övriga EU länder och norge har lika pris (om inte mer). Är det någon "europa" kvot jag inte känner till?