Jag funderar på att köpa en Ipod Photo 30gb men har lite frågor kring den...
- En rätt subjektiv fråga men hur klumpig upplever ni som har den att den är? Går den att få ner i byxfickan på ett par jeans eller går ni runt och bär den i handen hela tiden?
Jag vet att jag har varit inne på någon sida där man kan skriva ut sin egen ipod mini och vika ihop av papper för att se hur stor den är. Finns det någon motsvarande sida för ipod photo 30gb?
- Jag hade en ipod mini förut (första versionen) men sålde den eftersom jag tycket att batteritiden var rätt dålig. Ser att ipod photo har 15h battertid, hur mycket mer är det än första versionens ipod mini?
- Finns det något fodral till den här ipod-modellen? Vore bra om jag kunde få några tips om bra fodral. Dock inga fodral tillverkade av djur.
- Den här fjärrkontrollen är den nåt att ha? Tänkte att det skulle vara praktiskt att slippa plocka upp ipoden ur fickan hela tiden (den är ju inte direkt jätteliten) Kopplar man förresten in sina hörlurar i fjärrkontrollen eller hur fungerar det? Var kopplas fjärren in i ipoden egentligen?!