Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Om du har en PC går du bara in i utforskaren och letar upp din iPods enhetsbeteckning. Klicka här så kommer du hitta en mapp som heter något i stil med "notes". Lägg sedan en .txt-fil här. Voila! Antar att det fungerar på liknande sätt på macen?
Kan ni oxå förklara hur man gör med almanackan, jag har en PC!
Du gör på samma sätt, fast istället för att lägga textfiler i "Notes" lägger du sk vCard-filer i "Calendar". Någon kan väl rätta mig om jag har fel. Själv synkar jag allt, men det går väl inte på en PC.
Du gör på samma sätt, fast istället för att lägga textfiler i "Notes" lägger du sk vCard-filer i "Calendar". Någon kan väl rätta mig om jag har fel. Själv synkar jag allt, men det går väl inte på en PC.
Men du kan väl inte lägga vCard filer i kalendern? De ska väl ligga i kontakter? Till kalendern hör väl iCal-filer? Eller?
williamos, kolla den här tråden, där finns lite mer info.
En TXT-fil är helt enkelt en text-fil. En sån skapar du enkelt i tex Anteckningar, se bara till att den har filändelsen .txt. PS. Jag talar om PC här. DS.
En TXT-fil är helt enkelt en text-fil. En sån skapar du enkelt i tex Anteckningar, se bara till att den har filändelsen .txt. PS. Jag talar om PC här. DS.
Har du Windows så har du förmodligen redan programmet Anteckningar. Ta bara kör och skriv sedan in "notepad" utan citationstecken följt av ett rappt tryck på din enter-tangent.