- Filip
- Medlem ●
- Öland
jag tycker det är helt suveränt att ipod photo är borta,,
det var ju ingen större skillnad på ipod och ipod photo, bara att den var grymt mycket
dyrare och med färgskärm..
så då är det ju grymt bra att dom gjort en ipod me färgskärm och med dom
storlekarna som behövs...
jag tycker det är helt suveränt att ipod photo är borta,,
det var ju ingen större skillnad på ipod och ipod photo, bara att den var grymt mycket
dyrare och med färgskärm..
så då är det ju grymt bra att dom gjort en ipod me färgskärm och med dom
storlekarna som behövs...
Jag vet inte där inte. iPod Photo var ju lite speciell för de som ville betala lite mer. Nu försvinner ju nästan de gamla iPod stilen med blåa skärmen. Varför inte ha kvar den matta skärmen. För de finns ju de som gillar den.
En grej. Det där med mobil är ju apgammalt. 3g iPoden har teknik så man kan ha den som mobil. Allt som behövs är sändare, mottagare, mic och sim-kort.
Någon som vill mecka ihop en?
30 gig blev ju lite "Limited edition". Men 40 gig blev ju ännu mer så
//C
Jag vet inte där inte. iPod Photo var ju lite speciell för de som ville betala lite mer. Nu försvinner ju nästan de gamla iPod stilen med blåa skärmen. Varför inte ha kvar den matta skärmen. För de finns ju de som gillar den.
Håller helt med dig, rätt synd att den vanliga skärmen försvinner från iPoden, hoppas bara att jag lyckas få tag på en ny iPod utan färgskärm, men det kan ju inte vara så svårt dagen efter dom börjat släppa den nya...
Håller helt med dig, rätt synd att den vanliga skärmen försvinner från iPoden, hoppas bara att jag lyckas få tag på en ny iPod utan färgskärm, men det kan ju inte vara så svårt dagen efter dom börjat släppa den nya...
Kolla PCsuperstore.
De har fortfarande kvar tredje generationens iPod.
//C
Kolla PCsuperstore.
De har fortfarande kvar tredje generationens iPod.
//C
Hehe
Ska kolla i en lokal affär först, vill hellre ha en 4G faktist
Underligt att de fortfarande "satsar" på U2 versionen, och varför satte de inte in en färgskärm i minin samtidigt?
Underligt att de fortfarande "satsar" på U2 versionen, och varför satte de inte in en färgskärm i minin samtidigt?
Kan ju vara så att minin är för "minimal" om man säger så (dvs. att det helt enkelt inte får plats i minin utan att dom skulle måsta göra den större och kanske till och med höja priset).
Är ju rätt typiskt, skulle förmodligen köpa en iPod imorgon och så kommer dom med en ny version idag... Aja, har väl egentligen inte så mycket användning för en färgskärm ändå.
Wall: Du har ljud in också på den där iAudioX, jäkla fin spelare, och där finns allt man behöver, nästan.
Ljud in, FM-radio, färgskärm, dock "bara" 20 gig, fast det räcker ju ett tag,
/c
Men nästa månad har de ju pressrelese!!!
Och jag hittade lite konstiga grejjer i språkfilen (Du hittar bara detta i den engelska språk versionen!!!)
# Eject mobile phone.
# PhonePodcasts
# iPodiPodmobile
# iPod Phone Prefs
# iPodPhoneiTunes Setup
# PhoneUpdating contacts
# The name of my mobile phone is:
#The mobile phone cannot be ejected because it contains files that are in use by another application.
# Set Up Your Mobile Phone
#Automatically choose songs for my mobile phone
#iTunes will automatically fill your mobile phone with a random selection of songs from your library. You may fill your mobile phone with a different selection of songs by pressing Autofill in the mobile phone playlist.
# No mobile phone connected.
# Open iTunes when this mobile phone is attached.
Kan ryktet alltså vara sant ?
Att motorola och apple har arbetat tillsammans ??
Längtar tills nästa månad!!!
Hoppas att det kommer att hända något kul ;P !!
En bild som jag hittade på nätet:
http://media.prylfeber.se/2005/iphone.jpg
Så någon som hört något ?
Och jag hittade lite konstiga grejjer i språkfilen (Du hittar bara detta i den engelska språk versionen!!!)
# Eject mobile phone.
# PhonePodcasts
# iPodiPodmobile
# iPod Phone Prefs
# iPodPhoneiTunes Setup
# PhoneUpdating contacts
#The mobile phone cannot be ejected because it contains files that are in use by another application.
#iTunes will automatically fill your mobile phone with a random selection of songs from your library. You may fill your mobile phone with a different selection of songs by pressing Autofill in the mobile phone playlist.
Det är inga direkta nyheter precis...
http://www.apple.com/pr/library/2004/jul/26motorola.html
Steve Jobs har till och med nämnt det i en keynote
# Eject mobile phone.
# PhonePodcasts
# iPodiPodmobile
# iPod Phone Prefs
# iPodPhoneiTunes Setup
# PhoneUpdating contacts
tycker bilden ser lite väl ut som en fejk...
tycker bilden ser lite väl ut som en fejk...
Det är förmodilgen någon som har haft roligt med ett grafikprogram...
Fyfan vad man känner sig lurad.. var i usa för en vecka sen och köpte en ipod 20 gb utan färgskärm och nu det här .. piss :S
Tänk så här; har du verkligen nytta för en färgskärm?
Jag köpte en 20GB 4G utan färg idag, övervägde att vänta och köpa en senare, men sen kom jag på att jag egentligen inte har någon användning av en färgskärm.
Tänk så här; har du verkligen nytta för en färgskärm?
Jag köpte en 20GB 4G utan färg idag, övervägde att vänta och köpa en senare, men sen kom jag på att jag egentligen inte har någon användning av en färgskärm.
Behöver vi igentligen mobil telefoner med färgskärm? Nej
Gillar vi mobiltelefoner med färgskärm? Vi kan inte leva utan dom.
Jag ångrar inte en sekund att jag inte valde att köpa ipod 4G istället. färgskärmen är fantastisk i den meningen att det är mycket lättare att läsa och nagivera ipoden.
helt klockrent.
Behöver vi igentligen mobil telefoner med färgskärm? Nej
Gillar vi mobiltelefoner med färgskärm? Vi kan inte leva utan dom.
Jag ångrar inte en sekund att jag inte valde att köpa ipod 4G istället. färgskärmen är fantastisk i den meningen att det är mycket lättare att läsa och nagivera ipoden.
helt klockrent.
I och för sig, men egentligen är det ju bara en smaksak, jag föredrar svart på vitt, men andra tycker ju inte samma sak.
Sådär nu är den beställd en iPod color 20 gb, men har en liten fråga om beställningen. det står
"Est.build" och under det "On or before 13/07/2005" och sen så står också under "Shipping Options": Items shipped when all items are available.
Betyder detta att den inte ens är gjord en? och att dom måste tillverka den i usa sen skäppa den hit och sedan ska den till mig vid dörren?
Sådär nu är den beställd en iPod color 20 gb, men har en liten fråga om beställningen. det står
"Est.build" och under det "On or before 13/07/2005" och sen så står också under "Shipping Options": Items shipped when all items are available.
Betyder detta att den inte ens är gjord en? och att dom måste tillverka den i usa sen skäppa den hit och sedan ska den till mig vid dörren?
Skulle gissa att den inte är gjord en på grund av att det är en rätt stor efterfrågan på den senaste iPoden, helst med tanke på att Apple ju släppte den för någon dag sen.
Och när det gäller leverering så vet jag faktist inte, men jag har för mig att de inte tillverkar iPods i USA.