Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
"Med iTunes 4.9 kan du bläddra bland, och prenumerera på podradiosändningar inuti iTunes Music Store. Podradiosändningar liknar radioprogram som uppdateras ofta, och de kan hämtas på Internet. Du kan också överföra podsändningar till iPod så att du kan lyssna på dem när du är på språng."
Nejdå, du kan lägga in egna podcasts - gå in under avancerat och välj prenumerera på podsändning så kan du lägga in länkar manuellt. Funkar perfekt med Sveriges Radios podcasts tex.
Borde väl inte ta allt för lång tid kan dom inte använda sig utav översättningen från den förra versionen och sen bara översätta det som är nytt borde gå fort.
I vilket fall så borde de inte sätta ut "Ny 4.9" på sidan förrän den finns att ladda ner, för man ser ju inte på filnamnet vilken version det är man laddar ner...
Eh oj men eh jag ljög förut ville göra er lite glada i det här tråkiga vädret
Nej men jag kollade nog fel var nog inne på engelska sidan utan att ens märka något
Är man seg då eller jävligt bra på engelska så det inte blir någon skillnad vad man en läser ?
Jag har nu i två dagars tid försökt ladda hem iTunes 4.9 för Windows i sin engelska originalversion. Jag lyckas inte alls. I bästa fall hämtas 1% hem och sedan verkar nedladdningen stanna av. Någon som har liknande problem? Beror det på för många samtidiga nedladdningar? Kan man möjligen hitta samma fil på någon spegel-sajt?