Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 4.9 är här

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-06-28 14:16
  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-28 15:47

Fast den svenska versionen kanske de flesta vill ha:
http://www.apple.com/se/itunes/download/

• Medlem
  • 2005-06-28 16:10

den svenska versionen av 4.9 för windows verkar inte finnas än.

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-28 19:20
Ursprungligen av heol:

den svenska versionen av 4.9 för windows verkar inte finnas än.

Har märkt att det är ganska typiskt när det gäller de svenska sidorna på Apple. Och ändå står det ju "Ny 4.9" överst på sidan. Skärpning, Apple!

Nåja, den är nog på gång iaf, och då kommer länken att funka...

Ursprungligen av Spyder:

Har märkt att det är ganska typiskt när det gäller de svenska sidorna på Apple. Och ändå står det ju "Ny 4.9" överst på sidan. Skärpning, Apple!

Nåja, den är nog på gång iaf, och då kommer länken att funka...

Besvikelse!

Vad är nytt?

• Medlem
  • International user
  • 2005-06-28 16:27
Ursprungligen av Plastfrallan:

Vad är nytt?

Saxat från programuppdateraren:

"Med iTunes 4.9 kan du bläddra bland, och prenumerera på podradiosändningar inuti iTunes Music Store. Podradiosändningar liknar radioprogram som uppdateras ofta, och de kan hämtas på Internet. Du kan också överföra podsändningar till iPod så att du kan lyssna på dem när du är på språng."

jag har testat 4,9 nu och kan konstatera att man inte kan lägga in någon egen rrs-adress, utan man måste välja mellan de som finns i ITMS..

• Oregistrerad
  • 2005-06-28 21:42

Nejdå, du kan lägga in egna podcasts - gå in under avancerat och välj prenumerera på podsändning så kan du lägga in länkar manuellt. Funkar perfekt med Sveriges Radios podcasts tex.

Det är för att det tar tid att översätta windows versionen, kör engelskt så länge sedan får ni vi väl "uppgradera" när den svenska är klar

Mvh Olof

Borde väl inte ta allt för lång tid kan dom inte använda sig utav översättningen från den förra versionen och sen bara översätta det som är nytt borde gå fort.

• Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-29 09:12

I vilket fall så borde de inte sätta ut "Ny 4.9" på sidan förrän den finns att ladda ner, för man ser ju inte på filnamnet vilken version det är man laddar ner...

Men nu kan man vara glad för nu är den ivarjefall ute.

• Oregistrerad
  • 2005-06-29 10:45
Ursprungligen av Granden:

Men nu kan man vara glad för nu är den ivarjefall ute.

4.9 på svenska? verkar inte så...

jag kan inte koppla ur min ipod ur itunes. står att filer på den används av ett annat program. nån som vet om det har nåt att göra med uppdateringen?

• Oregistrerad
  • 2005-06-29 11:21

Nu får Apple skärpa sig, det är ju den gamla ipod updatern som ligger uppe fortfarande, och gamla iTunes

• Medlem
  • 2005-06-29 12:03

Här är väl ändå nya updatern: http://www.apple.com/ipod/download/

Men det är irriterande att en Windowsversion av iTunes 4.9 på svenska inte har släppts än.

• Oregistrerad
  • 2005-06-29 12:07
Ursprungligen av Ello:

Här är väl ändå nya updatern: http://www.apple.com/ipod/download/

Men det är irriterande att en Windowsversion av iTunes 4.9 på svenska inte har släppts än.

Tog precis ner "nya" updatern, den säger att det är 05-23 eller vad nu den förra heter.

Eh oj men eh jag ljög förut ville göra er lite glada i det här tråkiga vädret
Nej men jag kollade nog fel var nog inne på engelska sidan utan att ens märka något

Är man seg då eller jävligt bra på engelska så det inte blir någon skillnad vad man en läser ?

• Medlem
  • 2005-06-29 23:28

Jag har nu i två dagars tid försökt ladda hem iTunes 4.9 för Windows i sin engelska originalversion. Jag lyckas inte alls. I bästa fall hämtas 1% hem och sedan verkar nedladdningen stanna av. Någon som har liknande problem? Beror det på för många samtidiga nedladdningar? Kan man möjligen hitta samma fil på någon spegel-sajt?

/Galex

• Medlem
  • 2005-07-01 11:52

...och nu är äntligen den svenska versionen av 4.9 för windows släppt. Ladda ner här:

http://www.apple.com/se/itunes/download/

1
Bevaka tråden