Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag betlalade för min ipod 20 gb i söndags, och i tisdags fick jag ett mail om att jag får den utbytt med den med färgskärm, nu får jag bara hoppas att dom inte ljuger
en "tung" spelare ligger bara desto bättre i fickan
Precis, och dom är endast gnälliga för att de inte har tillräckligt med pengar för att köpa det BÄSTA!
Sen pratas det om priset, priset på photon är det ingen skillnad på, förutom 100 kronor och då en väggladdare mindre, så jag vet inte vad de som pratar om den så dyra photon menar när de säger att det är så mycket bättre för att den gått ner 100 kronor i pris men samtidig är mindre saker med.??
När jag det samtidigt pratas om omnet; är det någon som möjligen kan reda ut för mig om det rör sig om ny "hårdvara" när det gäller den "gamla" photon eller det är endast ny mjukvara på som skiljer den nya iPoden från Photon?
frågar igen, om det står Est,build och under det on or before 13/07/05 menas det då att den inte är gjort eller menas det bara att det är då senast graveringen görs(glömde skriva det förut), och sen så undrar jag om ni vet om graveringen görs i sverige eller någon annan stans för apple borde väl ha några på lager här i sverige som dom kan gravera eftersom macoteket har ju tydligen fått sina poddar.
Är lite besviken, jag köpte min iPod 4G för 3 veckor sen. Men å andra sidan så skulle jag inte ha jättestor nytta av färgskärmen, skulle ändå inte orka lägga in tusentals albumbilder och inte heller använda fotoalbum, fast det är lite snyggare med färg i menyerna
Tjenare, nu vet jag att många utav er kommer gå emot mig, men kan man inte säga att ipoden är sönder, skicka in den, och få utbytt en 20gb färg? eller kontrollerar de och ger en svartvitt tillbaka?
Tjenare, nu vet jag att många utav er kommer gå emot mig, men kan man inte säga att ipoden är sönder, skicka in den, och få utbytt en 20gb färg? eller kontrollerar de och ger en svartvitt tillbaka?
En tanke iallfall....
Självklart får du inte en annan variant än den du skickar in "trasig". Det är ju inte direkt så att samma dag en ny modell kommer försvinner den gamla från jordens yta. Det finns garanterat reservdelslager tillgängliga i många år framöver.
Självklart får du inte en annan variant än den du skickar in "trasig". Det är ju inte direkt så att samma dag en ny modell kommer försvinner den gamla från jordens yta. Det finns garanterat reservdelslager tillgängliga i många år framöver.