Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man spara On-the-go-listan?

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-01-05 11:29

Nu har jag ansträngt mig och gjort i ordning en riktigt bra On-the-go-lista, så bra att jag vill ha kvar den. Finns det något sätt att spara den, eller göra om den till en vanlig playlist, t.ex. med något tredjepartsprogram?

  • Oregistrerad
  • 2004-01-05 12:40

Den sparas på din Mac när du synkar i iTunes. Bara att döpa om den från On-The-Go-1, On-The-Go-2 till vad du vill...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-01-07 11:47

Å ja ba', syntax error...

Tack för svaret, ska kika på det så fort jag kan!

Någon ide hur man kan göra om man inte vill synka med itunes? Eftersom jag inte har några låtar på datorn utan bara på iPoden?
Fast det är klart, det är ju inte särskilt svårt att bara göra en ny spellista.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-01-07 12:18

Precis vad jag är ute efter också... hade lite brått innan och såg inte att man skulle synka iPoden. Eftersom jag använder den på flera datorer så funkar inte det. Så om nån har nån annan idé blir jag glad!

Va e On-The-Go playlists?

den dyker inte upp i iTunes för mej.. den gjorde förrut men nu gör den inte det ? varför inte ?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-01-08 08:02
Citat:

Skrevs ursprungligen av Anders Båth
Va e On-The-Go playlists?

Det är en funktion i 3:e generationens iPods som låter dig skapa en spellista direkt på iPoden (man letar upp de låtar man vill ha och håller in välj-knappen tills låttiteln blinkar). Problemet är att listan är dold utom när du synkar med iTunes...

nån mer med windows som inte får upp den listan när man kopplar den till datorn ?

Hur tar man bort on-the-go-listor i sin iPod? Har ett gäng oönskade diton som jag gärna raderar.

Kom på det - bara att trycka på pluset (spellisteknappen) i i Tunes. Då dyker dem upp och man kan enkelt radera dem.

  • Medlem
  • 2005-08-27 12:05

hm.. min iTunes skapar helt slumpmässigt egna On-the-go-listor.. de jag har gjot försvinner eller finns bara delvis kvar, inträngda i iTunes egna... Alltså: iTunes bygger helt egna on-the-go listor.. vad kan man göra åt det?`Använder iTunes 4.9 iPod 20gb med färgskärm, Win XP

Kan man inte lägga in den låten som man lyssnar på i on-the-go playlisten?

Inte speciellt genomtänkt om inte det går.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-10-02 11:18
Ursprungligen av bstark:

Kan man inte lägga in den låten som man lyssnar på i on-the-go playlisten?

Inte speciellt genomtänkt om inte det går.

Jovisst, håll inne select/välj-knappen tills det blinkar i det displayen, då är låten inlagd i On-the-go-listan.

Ursprungligen av Spyder:

Jovisst, håll inne select/välj-knappen tills det blinkar i det displayen, då är låten inlagd i On-the-go-listan.

Funkar inte.

Fungerar bara när jag är inne i listan. Men det är ju inte det jag vill.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-10-02 15:39

Inte? Vad har du för iPod? På min 3G funkar det utmärkt.

Nano har jag.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-10-02 21:29

Ok, nån annan med Nano som det fungerar/inte fungerar för?

1
Bevaka tråden