Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu har jag ansträngt mig och gjort i ordning en riktigt bra On-the-go-lista, så bra att jag vill ha kvar den. Finns det något sätt att spara den, eller göra om den till en vanlig playlist, t.ex. med något tredjepartsprogram?
Någon ide hur man kan göra om man inte vill synka med itunes? Eftersom jag inte har några låtar på datorn utan bara på iPoden?
Fast det är klart, det är ju inte särskilt svårt att bara göra en ny spellista.
Precis vad jag är ute efter också... hade lite brått innan och såg inte att man skulle synka iPoden. Eftersom jag använder den på flera datorer så funkar inte det. Så om nån har nån annan idé blir jag glad!
Skrevs ursprungligen av Anders Båth Va e On-The-Go playlists?
Det är en funktion i 3:e generationens iPods som låter dig skapa en spellista direkt på iPoden (man letar upp de låtar man vill ha och håller in välj-knappen tills låttiteln blinkar). Problemet är att listan är dold utom när du synkar med iTunes...
hm.. min iTunes skapar helt slumpmässigt egna On-the-go-listor.. de jag har gjot försvinner eller finns bara delvis kvar, inträngda i iTunes egna... Alltså: iTunes bygger helt egna on-the-go listor.. vad kan man göra åt det?`Använder iTunes 4.9 iPod 20gb med färgskärm, Win XP