- Gäst
- Oregistrerad ●
hmm, Olinda - Playboy bunny
vet inte hur den kom in på ipoden.. men sätt den på repeat och lyssna i en hel kväll, tillslut vet man inte om den e dålig eller inte..
skulle nog även säga vilken kent-låt som helst, om jag hade nån men d har jag inte(thank god)
Jag kan inte komma på nån sämsta låt men sämsta grupp blir
*trumvirvel*
Philemon Arthur and The Dung
DOM ÄR JU ASBRA! :eek:
Vera - Naken i min säng !
ush.
Har bara bra låtar på min
Personal Jesus med Depeche Mode
Personal Jesus med Depeche Mode
depeche, eh? *ser intresserad ut* vad tycker du om dom som grupp? äre bara den låten du hört och tycker är dålig? jag fullkomligt älskar depeche, men gillar inte just den låten så mycket. inte just can't get enough heller. lite för kommersiella för min ädla smak:P fast den sämsta låten mina darlings gjort måste vara a photograph of you. *ryser*
David Hasselhoff - Looking for Freedom!
Den är ju underbar
Bad Day - Daniel Powter är en fruktansvärt kass låt som jag har på min iPod!
Bad Day - Daniel Powter är en fruktansvärt kass låt som jag har på min iPod!
Jo, den har jag oxå och den är hemsk...
David Hasselhoff - Looking for Freedom!
Ja, den är nog faktiskt den sämsta man kan tänka sig!
Jag har lyckats föra över den där låten där Britney och Madonna sjunger ihop - inte bra. Den ska bort i nästa ö-råd .:D
Jag älskar också depeche, men inte den låten. Orkar inte lyssna på den...
heh, jag hade gwen stefanis "luxurious" och "long way to go" förut (har skivan, och tog med varje spår), men blev så enerverad när jag råkade få en av dom på shufflen att jag raderade båda två ur min itunes-samling.
annars är nog den sämsta jag har... hm. "torn" med natalie imbruglia kanske.
annars är nog den sämsta jag har... hm. "torn" med natalie imbruglia kanske.
Det måste väl vara en av 90-talets mest lyssnade låtar?
Jaa, det var just det jag menade. Axel F Marcus F . Fattar du(otroligt lågt, men jag var tvungen)
Haha, Humor på hög nivå
Sån humor brukar jag ha måndag morgon kl 07.15
Sämsta låten på min iPod är Queen - Fat Bottomed Girls.
Detta för att jag hatar Queen. Ett oerhört överskattat band.
Varje gång jag hör den börja, så tänker jag "Fan, den här
måste jag ta bort". Men lik fan, så glömmer jag bort det
varenda gång. Illa!
hahaha... kanske är det för att jag är trött, men jisses vad ni alla var roliga idag (ikväll, inatt, whatever):')
jag vet att "torn" är en väldigt omtyckt låt, gillade den själv förr:P men nu börjar jag bli rätt så trött på den. den var den sämsta låten jag kunde dra till med såhär på direkten iallafall;P har typ några 'dåliga' låtar till ("calcutta" med dr. bombay, t ex, men den är ju så rolig. *hehe*), de är nog mest där för nostalgins skull:)