Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Updater fungerar inte?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag sätter in min iPod säger den att "du måste formatera om den för att den ska fungera på en PC", antagligen eftersom jag använde den på en MAC sist.

men sen när iPod Updater startar så händer det inget, programmet bara stannar och ingen uppdatering görs.

vad är fel och hur åtgärdar jag det? :S all musik är borta och jag måste ha min iPod!

pröva att ladda ner updater igen. finns på apples hemsida.

är all musik borta från ipoden eller datorn? är det datorn (och du har musiken på ipoden) föreslår jag att du kopplar den till en dator som den funkar på (mac) och säkerhetskopierar musiken. sen kan du formatera om ipoden för PC och lägga in musiken igen... (om du bara formaterar om (till PC) försvinner allt på ipoden...)

lycka till...

jag ska testa det nu.

all musik är borta från iPoden, men jag vet inte hur. jag antar att det är Updatern som gjort det men som inte lyckats slutföra uppdateringen.

du vet inte hur man typ tar bort ALLT som har med ipoden att göra på datorn och sen grundinställer iPoden i själva iPoden, så jag kan starta om från scratch såattsäga

har ingen koll men det borde väl finnas en avinstallerare i .exe-filen (PC) eller .dmg-filen (mac)
den borde ju ta bort allt viktigt...

alltså detta är åt helvete. den fungerar inte alls, vad fan är felet?
det står "koppla inte ur" och iPod updater (senaste) bara stannar och har hållt på i 20min nu.

och på "den här datorn" visas bara flyttbar disk men höger/vänsterklickar jag så stannar hela den här datorn mappen :s

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-24 18:13

det låter som det kan vara något fel på ipoden. har du någon musik på den?

nej den har försvunnit medan updater håller på :S

1
Bevaka tråden