Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reklammusiktråden

Tråden skapades och har fått 563 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Någon som vet vad låten heter i den nya HP reklamen (,den med studsbollar eller nått sånt)

Ursprungligen av jeppe_h:

Någon som vet vad låten heter i den nya HP reklamen (,den med studsbollar eller nått sånt)

Här finns din fråga besvarad sedan tidigare
Använd SÖK, ett tips...

Ursprungligen av jeppe_h:

Någon som vet vad låten heter i den nya HP reklamen (,den med studsbollar eller nått sånt)

Måste vara en väldigt dålig reklam, när du missar att det är Sonys reklam. Inte HP.

haha. Nejdå, riktigt härlig reklam tycker jag. Men ibland kan man få hjärnsläpp

LÅTEN I TRE REKLAMEN HETER:
Stereo Total - L' amour á 3 ( eller trios i stället för 3)

LÅTEN I SONYS LCD REKLAM HETER:
José González - Heartbeats...

Comprende?

Hej igen..'

Ingen som vet.
Vad Ving's senaste reklamlåt heter.
Någon gubbe i simfötter vid en pool bl.a. och dom sjunger något
i stil med "Summer is low........"

vad heter den?

Hej, till alla musikälskare. Vad heter den där låten på chrysler reklamen, gick för ett tag sen, där dom visar den där stora chryslern och dess stora utrymme?

Tja,den låten när de är barn som sjunger till reklamen för Canons kamera? Någon som vet?
Tack på förhand

  • Medlem
  • 2005-11-25 21:04

Hej.

Jag letar efter en jos reklam låt från när jag var liten, reklamen sändes nog för typ 10 år sen, en fräkning rödhårig tjej tror jag var i reklamen, och såklart närbilder på en massa jos, och sen var det något om morgonen och nån fågel i texten, tror det var en svart fågel... shit vad minnet funkar konstigt.. Jag minns att vi fick sjunga låten på musiken i skolan, låten heter morning has broken, men det var inte cat stevens som sjöng i reklamen tror jag. så jag vill gärna veta vem det var som sköng i reklamen.

Jag undrar vilken låt som spelas på den nya 3 reklam, den dära franska låten vet någon?

  • Medlem
  • 2005-11-26 23:03

ja me, den verkar ganska bra

Ursprungligen av Kompisen:

Jag undrar vilken låt som spelas på den nya 3 reklam, den dära franska låten vet någon?

Allvarligt talat, du vet väl om funktionen "Se föregående sida"??
Tror det finns risk att nån mår illa om svaret på den frågan åker upp igen
Kolla lite i tråden innan du postar en fråga som kommit upp 100 gånger innan.

Ursprungligen av Gone_Away:

Allvarligt talat, du vet väl om funktionen "Se föregående sida"??
Tror det finns risk att nån mår illa om svaret på den frågan åker upp igen
Kolla lite i tråden innan du postar en fråga som kommit upp 100 gånger innan.

Förlåt du måste inte bli sur.

Ursprungligen av Kompisen:

Förlåt du måste inte bli sur.

Jag menade inte att vara sur i inlägget, men tänk på det tills nästa gång

Ursprungligen av Gone_Away:

Jag menade inte att vara sur i inlägget, men tänk på det tills nästa gång

Förlåt jag är så van med et annat lite friare forum.

Ursprungligen av Kompisen:

Förlåt jag är så van med et annat lite friare forum.

Lunarstorm eller något i den nivån förstår jag...

Ursprungligen av marlene:

Vet någon vad låten heter som spelas på festmetoden reklamen??

Varsågod Marlene Doktor Kosmos - Festmetoden

  • Oregistrerad
  • 2005-11-28 13:47
Ursprungligen av daniels:

Varsågod Marlene Doktor Kosmos - Festmetoden

Tack

  • Medlem
  • 2005-11-28 21:05

TV 400-reklam

Tv 4 kör en reklam för ett program som går på Tv 400. Jag tror programmet heter "Mile High" och handlar om ett flygbolag som verkar helvrickat - alla är unga, vackra och smått galna. Vad heter låten som går i bakgrunden till reklamen? Det är en man som sjunger och det är rock/pop.

Tack på förhand!

Ursprungligen av Fexe:

Tv 4 kör en reklam för ett program som går på Tv 400. Jag tror programmet heter "Mile High" och handlar om ett flygbolag som verkar helvrickat - alla är unga, vackra och smått galna. Vad heter låten som går i bakgrunden till reklamen? Det är en man som sjunger och det är rock/pop.

Tack på förhand!

Bloc Party - Banquet ?

  • Medlem
  • 2005-11-29 19:45
Ursprungligen av skummis:

Bloc Party - Banquet ?

Tack, min vän! Rätt låt! Tackelitack!

  • Oregistrerad
  • 2005-11-28 11:02

Vet någon vad låten heter som spelas på festmetoden reklamen??

Haha,daniels kör hårt

Ursprungligen av meanbitch:

Haha,daniels kör hårt

Jajamen, het som bara den! Haha men de e kul !

Klart de e

Vet nån vad låten som JC hade i sin reklam för några år sedan?
Typ kinesisk låt eller nåt sånt.

Ursprungligen av difarbast:

Vet nån vad låten som JC hade i sin reklam för några år sedan?
Typ kinesisk låt eller nåt sånt.

Nu hamnade jag i ett sånt "jag-har-det-på-tungan" läge där jag hör låten långt bort men kan inte riktigt placera den på plats! Om jag minns rätt så gillade jag den iaf.
Annars minns ja knappast vad jag åt igår. Men varför inte maila JCs kundtjänst, någon där borde veta eller leta fram det i sitt reklam-arkiv... Ifall du får svar så meddela gärna

Ursprungligen av daniels:

Nu hamnade jag i ett sånt "jag-har-det-på-tungan" läge där jag hör låten långt bort men kan inte riktigt placera den på plats! Om jag minns rätt så gillade jag den iaf.
Annars minns ja knappast vad jag åt igår. Men varför inte maila JCs kundtjänst, någon där borde veta eller leta fram det i sitt reklam-arkiv... Ifall du får svar så meddela gärna

Kung Fu Girl har jag för mig. Minns inte artist och är absolut inte säker på namnet. Men något med Kung Fu iaf.

Låten i Sonys nya reklam?! Den med alla studsbollar!
Nån som vet?! The Knife har gjort orginalet tror jag, men den i reklamen är en annan version.. nån som vet vem som gjort den versionen?!?!

Ursprungligen av Anders_hoffman:

Låten i Sonys nya reklam?! Den med alla studsbollar!
Nån som vet?! The Knife har gjort orginalet tror jag, men den i reklamen är en annan version.. nån som vet vem som gjort den versionen?!?!

Snälla,snälla,snälla! Använd SÖK!! Leta,titta,gör nått! de finns redan svar på din fråga i den här tråden

Tack för tillsägelsen, meanbitch. Så slapp jag bli hes nu på kvällen.

Inne på 99mac.se så finns en liten text innan man startar en ny diskussion på forumet, som lyder:
"Tips! Gör en sökning innan du startar en
ny diskussion. Ämnet har kanske diskuterats tidigare?"

Så passande och på så vis uppmanas man att det faktiskt existerar en SÖK funktion.
Detta är ett tips jag ger crewet på ipod.se att införa dels vid nya diskusioner men ÄVEN vid nya inlägg i befintliga trådar!

Go Kväll

Bevaka tråden