Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
den där lila klumpen? Den ser ut som någon kladdig klump från "Harry potter" eller nåt. Fast ok, reklamen när den "kommer fram" och de säger att man blir besatt a den är riktigt cool. Men det är ju så att en reklam gör inte en produkt, tvärt om.
Jag äge ren UNDERBAR jag sålde min NANO efter att ha testat polarens Walkman..... Köpte Walkmanen direkt..... EN HELT UNDERBAR maskin, och alla har inte den
Jag äge ren UNDERBAR jag sålde min NANO efter att ha testat polarens Walkman..... Köpte Walkmanen direkt..... EN HELT UNDERBAR maskin, och alla har inte den
Edit: Sen tröttnade jag på min walkman och köpte en Nano igen tro det eller.... NU vill jag inget annat ha än en iPod
Walkman 20GB jämfört med en iPod G4 på 20GB som kostar lite mindre. Kände på Walkman på Siba, och jag gillade inte de patetiska knapparna, vanliga och tråkiga, medans iPod har sitt hjul. Enklare att rulla runt bland tusentals låtar, eller?
Någon annan uppfattning?
(Jag tycker iof att man ska jämföra med Video, den är ju mer i samma prisklass och tidsrymd, alltså nu. Och om man nu ska jämföra de två så har man ju direkt en klar vinnare;) )