Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod G4 vs Sony Walkman

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, det här kanske är lite offtopic men jag undrar om någon har testat den nya Sony Walkman och kan jämföra den lite med iPod G4.

Mvh Johan

den där lila klumpen? Den ser ut som någon kladdig klump från "Harry potter" eller nåt. Fast ok, reklamen när den "kommer fram" och de säger att man blir besatt a den är riktigt cool. Men det är ju så att en reklam gör inte en produkt, tvärt om.

  • Medlem
  • Örebro
  • 2005-12-13 12:14

Jag tycker nya walkmanen är riktigt snygg faktiskt. iPoden är snyggare, men man ska inte ta ifrån Sony att dom faktiskt gör bra och snygga grejer.

¨
Jag tycker också att den är snygg..
Undrar om den är lika repkänslig som iPod G5..

Är det ingen som har kännt och testat den lite? Vore kul att veta hur "bra" den är i jämförelse till en iPod...

Jag äge ren UNDERBAR jag sålde min NANO efter att ha testat polarens Walkman..... Köpte Walkmanen direkt..... EN HELT UNDERBAR maskin, och alla har inte den

Ursprungligen av anjuna_beats:

Jag äge ren UNDERBAR jag sålde min NANO efter att ha testat polarens Walkman..... Köpte Walkmanen direkt..... EN HELT UNDERBAR maskin, och alla har inte den

Edit: Sen tröttnade jag på min walkman och köpte en Nano igen tro det eller.... NU vill jag inget annat ha än en iPod

Ursprungligen av anjuna_beats:

Edit: Sen tröttnade jag på min walkman och köpte en Nano igen tro det eller.... NU vill jag inget annat ha än en iPod

Är det ditt slutgiltiga beslut?

Ehh undrar varför fler har iPod än Walkman.. Jag tror INTE det är att iPod är bättre och snyggare.. För det kan det ju inte handla om, eller hur?

http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/personal-audio/mp3-players/510516/prices

http://www.priskrig.com/product.php?product=5&partner=1

Walkman 20GB jämfört med en iPod G4 på 20GB som kostar lite mindre. Kände på Walkman på Siba, och jag gillade inte de patetiska knapparna, vanliga och tråkiga, medans iPod har sitt hjul. Enklare att rulla runt bland tusentals låtar, eller?

Någon annan uppfattning?

(Jag tycker iof att man ska jämföra med Video, den är ju mer i samma prisklass och tidsrymd, alltså nu. Och om man nu ska jämföra de två så har man ju direkt en klar vinnare;) )

Absolut!

1
Bevaka tråden