Hej!
Idag när jag vaknade var jag sugen på lite Iron Maiden men till min förvåning så vägrade nanon att starta. Jag kolla så att hold knappen inte var i, den var på vit. Jag testade om nanon ihuvudtaget reagera på någon knapp, men icke.. Så jag skulle se om det var fel på batteriet och stoppa in den i ström adaptern. Men inget hände. Inget kom up på skärmen och den reagera inte alls, stendöd. Mitt sista hopp var att datorn skulle känna av ipoden men det hoppet smulades sönder....
Jag har trott att nanon hade ganska bra kvalitet men jag har bara haft den i 5 dagar(Fick den på julafton) i pedantisk behandling. Vart i fodralet hel tiden då den inte andvänds och behållt plasten på framsidan, den har inte en ända repa! Och så går den sönder!
Det kan ju inte vara acceptabelt att en nano ska gå sönder efter 5 dagar man borde ju kunna kräva någon ersättning, eller?
Jag har också en garanti fråga för jag måste ringa till apple och klaga. Vad är det som är garantin på nanon? Jag har lappen som följde med på lådan som den levererades i och en betalningsbekräftelse. Men jag är osäker men jag tror jag har hört att serie numret är garantin? Måste man registrera sin ipod för att garantin ska gälla?