- Gelan
- Medlem ●
- Malmö
Hårdrocksbandet In Flames har en iPod i sin nya video. När de trycker play på iPod'en så startar musiken i videon, ser rätt ballt ut!
Jag har en bild från Cribs (MTV) när det besöker kändisars hus, denna gången var det Maroon 5, som hade iPod 3G, iBook och Soundsticks!
jag bifogar också mitt eget provisoriska "skrivbord" med iBook och iPod G3, jag själv är lite känd. (bifogar också en modellbild på mig själv)
Känd? Vadå Känd Ärthjärna eller? Jasså hur kommer det sig att man aldrig har hört talas om dig? du menar känd som i känd på din lilla gymnasieskola? Eller på Lunarstorm krypinet med din kompis gjorda "Modell" Bild.. Eller nej det var till lokala tidningens annones för Leffes Outlet med samekläder? Btw vilka normalt funtade modelbyråer fotograferar en med ett stort fett blå märke i huvudet???
OCh till din information, jag vet hur sådant går till i den RIKTIGA modelvärlden, min morsa jobbar liksom åt en av de störa agenturerna i Sverige (Sweden Models)
Japp om morsan jobbar där så vet du nog allt om modevärlden hihi
Japp om morsan jobbar där så vet du nog allt om modevärlden hihi
Jag sa inte att jag vet allt, jag vet en HEL del bara....
anjuna_beats
Känd? Vadå Känd Ärthjärna eller? Jasså hur kommer det sig att man aldrig har hört talas om dig? du menar känd som i känd på din lilla gymnasieskola? Eller på Lunarstorm krypinet med din kompis gjorda "Modell" Bild.. Eller nej det var till lokala tidningens annones för Leffes Outlet med samekläder? Btw vilka normalt funtade modelbyråer fotograferar en med ett stort fett blå märke i huvudet???
OCh till din information, jag vet hur sådant går till i den RIKTIGA modelvärlden, min morsa jobbar liksom åt en av de störa agenturerna i Sverige (Sweden Models)
Oops, träffade jag en öm punkt eller?
Jag tror NÅGON här tog ILLA upp
Hysteriskt-överdrivet roligt
Äsch, han har det beteendet på forumet. Inget att bry sig om, man får bara klia honom bakom örat lite så lugnar han sig.
HAHA nej jag tog inte illa upp precis, bara anser att det är löjligt och skryta om sådana saker man ändå inte är känd för..... kom tillbaka när du blivit känd menar jag
50 cent har ju en ipod i videon till "P.I.M.P."
Sedan har Carter i ER en ipod som han sitter o lyssnar på när han är nere i afrika och hjälper läkare utan gränser. Vet inte riktigt vilket avsnitt det kan vara.
När de ska leta efter Luka som dom tror blev dödad..
Han lyssnade typ på någon fransk låt tror jag.
Del 2:22 säsong 10.
Gillar City Akuten
När de ska leta efter Luka som dom tror blev dödad..
Han lyssnade typ på någon fransk låt tror jag.
Del 2:22 säsong 10.
Gillar City Akuten
Det avsnittet gick idag.. Tänkte faktiskt på det själv
Armin van Buuren (En jättekänd Trance DJ från Holland) Har också en iPod, han hade en sådan i handen när jag träffade honom en gång för en intervju i somras...
Fanns det iPod innan han dog !??!
(Och kanske en viktigare fråga, när dog han )
76 och nej.