Jag kan bara hålla med föregående talare..
Till en början så var jag sktiförbannad på iTunes och våldtäkten det begick på strukturen bland mina mp3.. Men faktum är att när den väl har fixxat till det, så är det rätt snyggt och lätt att hitta i bland låtarna. Men som sagt, det förutsätter ju att id3-tagarna är rätt. Men sen å andra sidan, iTunes är väl inte byggt för att man ska spela piratkopierad musik med id3-tagar som är helt skadade.. Rippar du en cd eller köper i iTunesaffären så är ju tagarna rätt, och det blir inget problem.
En grej som jag (pinsamt nog) inte fattade först, det var att man bara ska dra och släppa sina filer på iTunes för att den ska sköta det. Jag var van vid att lägga filer i en katalog på min hårddisk och sedan öppna dom manuellt i spelaren (typ winamp).. Jag använde alltså inget bibliotek alls, men såhär med facit i hand är det mycket enklare att ladda ner låtarna (gratis musik givetvis ) direkt till tex skivbordet, packa upp och bara dra mappen in i Itunes och slänga det från skrivbordet. Då sorteras allt rätt och läggs till i biblioteket..
Det låter kanske fundamentalt, men det där med att dra och släppa är väl mer en mac-grej än en pc-grej kanske..